بیمه ایران نمایندگی اسدی کد 6751

بیمه ایران نمایندگی اسدی کد 6751

جزء نمایندگان برتر غرب تهران

مشاوره و صدور تمامی بیمه های مجاز در کشور

بیمه های اتومبیل ثالث و بدنه

بیمه های آتش سوزی و باربری

بیمه های مهندسی و مسئولیت

بیمه های عمر و پس انداز

امکان صدور بیمه به صورت تلفنی و ارسال بیمه نامه با پیک

بازدید و کارشناسی اتومبیل در محل مشتریان گرامی

مشاوره در خصوص خسارات احتمالی

تهران-شهران

بین فلکه اول و دوم شهران

جنب بانک اقتصاد نوین

ساختمان پارسیان -طبقه چهارم واحد 15

نمایندگی بیمه ایران اسدی

021-44320840

021-44320135

021-44330781

تلگرام

09100077446

مدیریت

09123036990

8:30 صبح الـــــــــــی 19

پنجشنبه ها

8:30 الی 14

با مدیریت:ساسان اسدی

بیمه مسئولیت

بیمه های مسئولیت از جمله رشته های بیمه ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه ، شناخت افراد از حقوق و مسئولیتهای یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیتها تاثیر گذار می باشد .
بطور کل اگرچه بیمه مسئولیت تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت و زیست بیمه گذار می باشد اما بیمه گذار با توجه به جبران خسارت از سوی بیمه گر (شرکت بیمه) آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود.
با توجه به مسئولیتهای بیشماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از بیمه های مسئولیت را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتا محدود این نوع بیمه و عدم آشنایی با گونه های دیگر آن شرکتهای بیمه نیز بطور معمول تعداد اندکی از این پوششها را به مردم می فروشند.

بیمه اشخاص (درمان)
در این گروه بیمه، بیمه‌گر متعهد می‌شود که کلیه‌ هزینه‌های‌ درمانی‌ و بیمارستانی‌ هریک‌ از بیمه‌شدگان‌ که ‌براساس‌ شرایط قرارداد و با رعایت‌ فرانشیز توافق‌ شده‌ قابل‌ پرداخت‌ می‌باشد را جبران نماید. به‌ طورکلی‌ تعهدات‌ بیمه‌گر شامل‌ هزینه‌های‌ ویزیت‌ پزشک‌، جراحی‌، پانسمان‌، انواع‌ آزمایش‌های‌ پزشکی‌، مخارج ‌بیهوشی‌، هزینه‌های‌ اتاق‌ عمل‌ و جابجایی‌ به‌ بیمارستان‌، هزینه‌های‌ دارو، دندانپزشکی‌، دندان‌ مصنوعی‌، زایمان‌ و هرچیز دیگری‌ است‌ که‌ بیمه‌گر براساس‌ شرایط قرارداد خود را ملزم‌ به‌ پرداخت‌ آن‌ کرده‌است‌.
رشته بیمه اشخاص(درمان) مشتمل بر ۳ زیررشته می‌باشد که عبارتند از:

بیمه درمان گروهی تمام درمان
در این زیر رشته بیمه‌ای، بیمه ایران بیمه‌گر اول بیمه‌شدگان بوده و هزینه درمان ایشان را جبران می‌نماید. بر اساس این قراردادها هزینه‌های درمان با توجه به مندرجات قرارداد توسط بیمه‌گر جبران می‌شود.
بیمه درمان مسافرت به خارج از کشور
این بیمه‌نامه اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد و اعتبار آن در خارج از کشور می‌باشد. کلیه خدمات موضوع این بیمه‌نامه با توجه به قرارداد فی مابین، مطابق با شرایط عمومی توسط شبکه بین‌المللی شرکت کمک رسانی آکسا و یا مفری تضمین و ارائه می‌گردد. همچنین خسارت‌های وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می‌باشد .
بیمه درمان مسافران خارجی به داخل کشور(irha)
بر اساس این بیمه تمامی اتباع خارجی و ساکنین خارج ازکشور که قصد مسافرت به ایران را دارند با ابتیاع این بیمه، تحت پوشش قرار گرفته ، از مزایای آن استفاده خواهند نمود.

معرفي بيمه شخص ثالث :

بیمه نامه مسئولیت مدنی دارندگان وسایط نقلیه زمینی که به اختصار به آن بیمه شخص ثالث گفته میشود یکی از مهمترین و شناخته شده ترین بیمه نامه ها است به طوری که در سال ۱۳۹۴ سی و هفت درصد از بازار ۲۲۶۰۰ میلیارد تومانی صنعت بیمه به این رشته تعلق داشته است . گسترش روز افزون خودرو به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز های انسان مدرن در جوامع بشری پیامدهای ناگواری نیز به همراه داشت از جمله کشته شدن سالیانه بیش از ۱۶ هزار نفر از هموطنان عزیزمان در جاده های کشور به طوریکه در طول سالهای ۸۴ تا ۹۳ تعداد کشته شدگان ده سال ۲۲۰/۰۰۰ نفر تقریبا برابر با تعداد شهدای جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق بوده است . به دلیل اهمیت موضوع در اکثر کشورها قوانینی وضع گردید که دارندگان خودروها مکلف و موظف شدند تا با خرید بیمه نامه بتوانند خسارت های ناشی از خودرو را به طور کامل جبران کنند . در کشور عزیزمان ایران بیمه شخص ثالث از سال ۱۳۴۷ دارای قانون اختصاصی است در سال ۱۳۸۷ و پس از سپری شدن ۴۰ سال از عمر قانون فوق با برطرف کردن اشکالات و نواقص قانون قبلی قانون جدید دارندگان وسایط نقلیه موتوری زمینی تصویب و بصورت ازمایشی اجرا شد که پس از سپری شدن دوره آزمایشی در سال ۱۳۹۵ قانون بیمه شخص ثالث تصویب و از تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ به شرکت های بیمه برای اجرا ابلاغ گردید . بر اساس این قانون کلیه دارندگان وسایل نقلیه مکلفند که وسیله نقلیه خود را نزد یکی از شرکت های بیمه مجاز بیمه کنند .

بیمه مهندسی
بیمه مهندسی
بیمه های مهندسی زیر مجموعه بیمه های اموال می باشد که در این بیمه نامه خسارات فیزیکی غیرقابل پیش بینی ناشی از حوادث در پروژه های در حال احداث و یا سازه ها و تاسیسات و یا ماشین آلات و تجهیزات در حال بهره برداری تحت پوشش قرار می گیرد.
انواع بیمه نامه های مهندسی به شرح ذیل است:

بیمه نامه های احداث: (Construction)
تمام خطر پیمانکاران (Contractors All Risks)
این بیمه نامه خسارات ناشی از حوادث را در حین اجرای پروژه های عمرانی و عملیات ساختمانی انواع سازه ها از قبیل ساختمان ها، کارخانجات، راه آهن، راه، سدها، پروژه های آبیاری و زهکشی، تونل، پل، موج شکن و مانند آنها را تحت پوشش قرار می دهد.
تمام خطر نصب (Erection All Risks)
این بیمه نامه خسارات ناشی از حوادث را در حین عملیات نصب انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، تولیدی و خدماتی از قبلی احداث پالایشگاه و نیروگاه، پروژه های خط انتقال آب، گاز و خطوط انتقال نیرو و مانند آن را تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه نامه های دوره بهره برداری:(Operation)
بیمه نامه ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران (Contractors’ Plant & Machinery)
این بیمه نامه ماشین آلات و تجهیزاتی از قبیل لودر، بولدوزر، جرثقیل، تاورکرین و مانند آن را که پیمانکاران جهت اجرای پروژه از آن بهره می برند را تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه نامه شکست ماشین آلات (Machinery Breakdown)
این بیمه نامه ماشین آلاتی مانند خط تولید کارخانه، نیروگاهها و مانند آن را که ارزش قطعات مکانیکی آنها از قطعات الکتریکی بیشتر باشد تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه عدم النفع ناشی از شکست ماشین آلات(Machinery Loss of Profits)
این بیمه نامه عدم حصول سود ناخالص را که در اثر شکست ماشین‌آلات، تجهیزات و تاسیسات ماشین آلاتی مانند خط تولید کارخانه، نیروگاهها و مانند آن بوجود می آید، تحت پوشش قرار می دهد.
تجهیزات الکترونیک (Electronic Equipment)
این بیمه نامه تجهیزات و دستگاههایی مانند لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات مخابراتی، اتاق سرور و مانند آنها را که ارزش قطعات الکتریکی و الکترونیکی از ارزش قطعات مکانیکی در آنها بیشتر باشد تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه ریسکهای تکمیل شده (Civil Engineering Completed Risks)
این بیمه نامه خسارت وارده به انواع سازه های عمرانی احداث شده از قبیل ساختمانها، برج ها، سیلوها، تونل ها، سد ها و مانند آن را در زمان بهره برداری تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان (Latent Defects of Building)
این بیمه نامه ساختمانهای مسکونی را در زمان بهره برداری در مقابل هرگونه خسارت وارد به سازه‌ و تجهیزات ساختمان ناشی از طراحی غلط ، مواد یا مصالح معیوب و اجرای نادرست کار که در زمان ساخت ، آشکار نشده باشد بشرح زیر تحت پوشش قرار میدهد :
– سازه‌های ساختمان شامل پی، اسکلت، سقف و سفت‌کاری، ده سال.
– نمای ساختمان، پنج سال.
– عایق‌های رطوبتی ساختمان، پنج سال.
– تجهیزات و تأسیسات برقی، مکانیکی و آسانسورها، سه سال.
– هزینه‎های لازم برای پاکسازی محل و برداشت ضایعات.
بیمه فساد کالا در سردخانه (Deterioration Of Stock in Cold Storage)
این بیمه خسارت‌های وارد به کالاهای قابل نگهداری در سردخانه‌ها از قبیل مواد پروتئینی، میوه‌جات، فراورده‌های لبنی و نیز شیمیایی و داروئی و مانند آن را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا