بیمه ایران نمایندگی تکین مسلمی کد5917

بیمه ایران نمایندگی تکین مسلمی کد5917

نماینده برتر دراستان تهران درسال۹۸

مشاوره و صدور تمامی بیمه های مجاز در کشور

بیمه های ثالث و بدنه اتومبیل

بیمه های باربری و آتش سوزی

بیمه های عمر و درمان

بیمه های مسئولیت و مهندسی

امکان صدور بیمه بصورت تلفنی و ارسال با پیک

بازدید اتومبیل در محل مشتریان محترم

شرایط نقد و اقساط در صدور بیمه ها

تهران- تهرانسر

بلوار شاهد غربی

روبروی مرکز تجاری تهرانسر -جنب داروخانه شبانه روزی

بیمه ایران نمایندگی تکین مسلمی

021-44526657

021-44527576

09121727535

ساعت کاری

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ 

بغیر از جمعه ها

بیمه اتومبیل

بطور کلی بیمه‌ی اتومبیل، جبران کننده‌ی خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی وارد به اتومبیل، اشخاص ثالث و راننده‌ی مسبب حادثه می‌باشد. بنابراین بیمه‌های اتومبیل را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد:

  • بیمه‌نامه شخص ثالث:
    جبران خسارات مالی/بدنی وارده به اشخاص ثالث
  • بیمه‌نامه حوادث راننده‌ی مسبب حادثه:
    جبران خسارت وارده به راننده‌ی اتومبیل مورد بیمه
  • بیمه‌نامه‌ی بدنه اتومبیل:
    جبران خسارات وارد به اتومبیل مورد بیمه

بیمه اشخاص (درمان)

در این گروه بیمه، بیمه‌گر متعهد می‌شود که کلیه‌ هزینه‌های‌ درمانی‌ و بیمارستانی‌ هریک‌ از بیمه‌شدگان‌ که ‌براساس‌ شرایط قرارداد و با رعایت‌ فرانشیز توافق‌ شده‌ قابل‌ پرداخت‌ می‌باشد را جبران نماید. به‌ طورکلی‌ تعهدات‌ بیمه‌گر شامل‌ هزینه‌های‌ ویزیت‌ پزشک‌، جراحی‌، پانسمان‌، انواع‌ آزمایش‌های‌ پزشکی‌، مخارج ‌بیهوشی‌، هزینه‌های‌ اتاق‌ عمل‌ و جابجایی‌ به‌ بیمارستان‌، هزینه‌های‌ دارو، دندانپزشکی‌، دندان‌ مصنوعی‌، زایمان‌ و هرچیز دیگری‌ است‌ که‌ بیمه‌گر براساس‌ شرایط قرارداد خود را ملزم‌ به‌ پرداخت‌ آن‌ کرده است‌.

بیمه اشخاص (عمر)

بیمه عمر از دیدگاه حقوقی، قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر در مقابل دریافت حق‌بیمه از بیمه‌گذار متعهد می‌شود که در صورت فوت و یا حیات بیمه‌شده در زمان معینی مبلغی به عنوان سرمایه و یا مستمری به استفاده‌کننده (بیمه‌گذار یا شخص ثالث) تعیین شده از طرف او و یا وراث قانونی بپردازد.

خطر فوت در بیمه‌های عمر، به هر علت و شامل انواع بیماری‌ها و حوادث می‌باشد و فقط هزینه‌های جنگ و خودکشی از آن مستثنی شده، تنها تحت ضوابط خاصی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

هدف اساسی بیمه‌های عمر ایجاد، جمع‌آوری ذخایر مالی، سرمایه‌گذاری، کسب سود حاصله از سرمایه‌گذاری و نهایتاً ایفای تعهدات شرکت بیمه‌گر در قبال استفاده‌کنندگان می‌باشد.

در بیمه‌های عمر، بیمه‌گذار با پرداخت حق‌بیمه معینی – به صورت ماهیانه، سالیانه یا یکجا – ، مبلغ معینی را پس از پایان مدت بیمه‌نامه دریافت خواهد کرد و در صورت فوت بیمه‌شده در طول مدت قرارداد، مبلغ مقرر به استفاده کنندگان تعلق می‌گیرد.

بیمه اشخاص (حوادث)

موضوع این بیمه سانحه و حادثه‌ای است که می‌تواند منجر به فوت، نقص عضو و از کار افتادگی دائم کلی و یا جزئی، از کارافتادگی موقت، جراحت و صدمات بدنی و هزینه‌های پزشکی گردد.

موضوع بیمه حوادث پرداخت غرامت معین در صورت فوت مورد بیمه یا نقص عضو و از کار افتادگی و جبران هزینه‌های درمانی ناشی از وقوع حوادث مشمول بیمه است. خطر فوت و نقص عضو به عنوان پوشش‌های اصلی در بیمه‌های حوادث می‌باشد و خطرات از کارافتادگی موقت و بستری در بیمارستان و هزینه‌های پزشکی ناشی از صدمات و جراحات به عنوان خطرات تبعی قرار دارند.

بیمه‌های حوادث اکثراً به صورت پوشش خطرات ناشی از حوادث در تمام اوقات (۲۴ ساعت شبانه روز) و در هر مکان و یا زمان در طول مدت بیمه‌نامه بوده و شامل خطرات شغلی، حرفه‌ای، ورزشی، ماموریت، مسافرت و… می‌گردد.

بیمه‌های آتش‌سوزی

بطور کلی اماکن و مراکزی که در بیمه آتش‌سوزی تحت پوشش قرار می‌گیرند به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • واحد‌های مسکونی
  • مراکز غیر صنعتی
  • مراکز صنعتی

بیمه های مسئولیت

بیمه‌های مسئولیت از جمله رشته‌های بیمه‌ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت‌های یکدیگر و تأمین امنیت حرفه‌ای مشاغل و فعالیتها تاثیر گذار ‌می‌باشد.

بطور کل اگرچه بیمه مسئولیت، تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت و زیست بیمه‌گذار ‌می‌باشد اما بیمه‌گذار با توجه به جبران خسارت از سوی بیمه‌گر (شرکت بیمه) آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود.

با توجه به مسئولیت‌های بی شماری که هر یک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم، ‌می‌توان تعداد بسیار متنوعی از بیمه‌های مسئولیت را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتاً محدود این نوع بیمه و عدم آشنایی با گونه‌های دیگر آن شرکت‌های بیمه نیز بطور معمول تعداد اندکی از این پوشش‌ها را به مردم ‌می‌فروشند.

شرکت سها‌می‌بیمه ایران در راستای دستیابی به اهداف یاد شده بیمه‌های مسئولیت را در متنوع‌ترین شکل تهیه و عرضه نموده است. در حال حاضر بیمه‌های مسئولیت بیمه ایران با توسعه فعالیت بخش طرح‌های مخصوص، پیشگام در ارائه انواع طرح‌های نوین بیمه‌ای است و با پرداخت خسارت‌های مختلف به اشخاص زیان‌دیده در بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، قراردادی، حرفه‌ای و سایر بخش‌هایی که تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب ‌می‌شوند در انواع رشته‌های مربوطه موجب حل و فصل اختلافات افراد جامعه با یکدیگر نیز گردیده است. حسن و برتری بیمه‌های مسئولیت بیمه ایران ارائه شیوه‌های سهل در نحوه پرداخت خسارت و انجام کارشناسی‌های فنی مربوطه ‌می‌باشد. برای آشنایی با انواع جدید بیمه‌های مسئولیت شما ‌می‌توانید با اداره کل طرح‌های مخصوص بیمه ایران ایران تماس گرفته و انتظارات و پیشنهادات و درخواستهای جدید خود را مطرح نموده و مشاوره لازم را اخذ نمایید. اداره کل طرح‌های مخصوص بیمه ایران ‌می‌تواند پیشنهاد شما را کارشناسی فنی نموده و طرح جدید بیمه مسئولیت را مطابق نیاز شما طراحی نموده و برای پوشش بیمه‌ای آن شرایط لازم و نرخ مربوطه را اعلام نماید.

شرایط و مقررات بیمه عمر و پس انداز طرح جدید

  • الف: بعد از صدور بیمه نامه و پرداخت اولین قسط حق بیمه، تعهدات بیمه گر مندرج در اصل بیمه نامه و الحاقیه‌های منضم به آن شروع می‌شود و بیمه گذار موظف است اقساط حق بیمه بیمه نامه را حداکثر تا یکماه بعد از سررسید هر قسط پرداخت نماید.
  • ب: در صورتی که پرداخت حق بیمه پس از یکماه از سررسید مقرر به تاخیر افتاده باشد و بیمه شده فوت شود. فقط بخش پس اندازی و منافع حاصل از آن تا زمان فوت به استفاده کننده قابل پرداخت می‌باش.
  • ج: در صورت انصراف بیمه گذار از ادامه بیمه نامه، چنانچه حق بیمه حداقل۶ماه پرداخت شده باشد بیمه نامه باز خرید و بخش پس اندازی حقبیمه و منافع آن تا زمان انصراف به بیمه گذار پرداخت می‌گردد. 
    تبصره:با توجه به بخش استهلاکی حق بیمه (هزینه‌های صدور و حق بیمه مربوط به خطر فوت) میزان ارزش بازخرید با توجه به سایر عوامل مؤثر در بیمهنامه در اوائل مدت کمتر از حق بیمه‌های پرداختی بیمه گذار خواهد بود.
  • د: در صورتی که حق بیمه بیمه نامه به تاخیر افتاده باشد بیمه گذار می‌تواند با موافقت بیمه گر حق بیمه‌های معوقه و هزینه دیرکرد زمان تاخیر را پرداخت نماید تا بیمه نامه به حالت اولیه برگردد. 
    تبصره:در مورد بیمه نامه هائیکه پرداخت حق بیمه آنان بیش از یکماه به تاخیر افتد محاسبه هزینه دیرکرد بر مبنای نرخ سود سالانه ۱۸٪ خواهد بود.
  • هـ: بیمه گذار می‌تواند پس از پرداخت حداقل۲۴ماه حق بیمه تقاضای وام بنماید که در این صورت تعهدات بیمه گر به میزان وام پرداختی و کارمزد متعلقه تا زمانی که وام بطور کامل تسویه نشده است کاهش می‌یابد. 
    تبصره:

    مبنای سود سالانه در مورد محاسبه کارمزد وام ۲۲٪ می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا