شرکت خدمات بیمه ای کارا مشاور تابان

مشاوره و صدور تمامی بیمه های مجاز کشور

بازدید بیمه بدنه خودروهای سنگین در محل

بازدید اتومبیل برای بیمه بدنه تا سقف شعبات اصلی بیمه ایران

بازدید اولیه حریق(آتش سوزی) مسکونی،تجاری و صنعتی

 پرداخت خسارت آنلاین

نرخ دهی و استعلام بیمه نامه و پرداخت اقساط حق بیمه با مراجعه به سایت www.toobime.ir

بیمه های اتومبیل ثالث و بدنه

بیمه های مسئولیت و مهندسی

بیمه های آتش سوزی و باربری

بیمه های عمر و درمان

امکان صدور بیمه بصورت تلفنی و ارسال با پیک

بازدید و کارشناسی اتومبیل در محل مشتریان گرامی

امکان صدور تمامی بیمه نامه ها بصورت نقد و اقساط

تهران-شهران

نبش فلکه دوم

جنب داروخانه -پلاک102

واحد 5

شرکت خدمات بیمه ای کارا مشاور تابان

021-44362971

021-44362972

همراه ،واتس آپ

09123441354

8:30 صبح الـــــــــــی 18

پنجشنبه ها

8:30 الی 15

مدیر عامل : حامد باقریان

بیمه مسئولیت

بیمه های مسئولیت از جمله رشته های بیمه ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه ، شناخت افراد از حقوق و مسئولیتهای یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیتها تاثیر گذار می باشد .
بطور کل اگرچه بیمه مسئولیت تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت و زیست بیمه گذار می باشد اما بیمه گذار با توجه به جبران خسارت از سوی بیمه گر (شرکت بیمه) آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود..
با توجه به مسئولیتهای بیشماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از بیمه های مسئولیت را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتا محدود این نوع بیمه و عدم آشنایی با گونه های دیگر آن شرکتهای بیمه نیز بطور معمول تعداد اندکی از این پوششها را به مردم می فروشند.
شرکت سهامی بیمه ایران در راستای دستیابی به اهداف یاد شده بیمه های مسئولیت را د رمتنوعترین شکل تهیه و عرضه نموده است . د رحال حاضر بیمه های مسئولیت بیمه ایران با توسعه فعالیت بخش طرح های مخصوص ، پیشگام در ارائه انواع طرحهای نوین بیمه ای است و با پرداخت خسارتهای مختلف به اشخاص زیاندیده در بیشتر فعالیتهای اقتصادی ، قراردادی ، حرفه ای و سایر بخشهایی که تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شوند در انواع رشته های مربوطه موجب حل و فصل اختلافات افراد جامعه با یکدیگر نیز گردیده است . حسن و برتری بیمه های مسئولیت بیمه ایران ارائه شیوه های سهل در نحوه پرداخت خسارت و انجام کارشناسیهای فنی مربوطه می باشد . برای آشنایی با انواع جدید بیمه های مسئولیت شما می توانید با اداره کل طرحهای مخصوص بیمه ایران ایران تماس گرفته و انتظارات و پیشنهادات و درخواستهای جدید خود را مطرح نموده و مشاوره لازم را اخذ نمایید. اداره کل طرحهای مخصوص بیمه ایران می تواند پیشنهاد شما را کارشناسی فنی نموده و طرح جدید بیمه مسئولیت را مطابق نیاز شما طراحی نموده و برای پوشش بیمه ای آن شرایط لازم و نرخ مربوطه را اعلام نماید.
زیر شاخه های بیمه مسئولیت عبارتند از:

بیمه مسئولیت عمومی
خسارت جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث که در اثر فعالیت روزمره فرد یا افراد ایجاد می‌گردد و به‌موجب قانون، عامل زیان مسئول شناخته می‌شوند را مسئولیت عمومی می‌نامند. بیمه‌‌های مسئولیت عمومی به منظور پوشش این قبیل موارد صادر می‌شوند.
رشته بیمه مسئولیت عمومی مشتمل بر ۱۵ زیررشته می‌باشد که عبارتند از:
بیمه عملیات ساختمانی
گاهی در طول انجام عملیات ساختمانی، خسارت مالی و صدمات جسمانی به اشخاص ثالث وارد می‌آید که ناشی از عملیات تخریب، گودبرداری، پی‌کنی، نصب اسکلت فلزی و سایر کارهای عمرانی است. با اخذ این بیمه، مسئولیت صاحبکار و کلیه عوامل اجرایی به طور مشترک در قبال اشخاص ثالث، تحت پوشش قرار می‌گیرد.
بیمه تمام خطر پیمانکاران
این بیمه‌نامه خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌های مسکونی، اداری، برج‌ها، کارخانجات، سیلوها، راه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌ها، لوله‌کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌شکن‌ها و مانند آن را تحت پوشش قرار می‌دهد. مشتری این نوع بیمه‌نامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیش‌نویش بیمه‌نامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمه‌نامه برای وی صادر می‌شود.

بیمه آتش سوزی

موضوع بیمه آتش سوزی ، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه‌گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود. بنابراین در بیمه آتش سوزی، خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتیکه صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آنرا پوشش نمی‌دهد. لازم به ذکر است که خسارت وارد به اموال اشخاص ثالث بر اثر وقوع آتش‌سوزی که مطابق قانون، موجب مسئولیت و پاسخ‌گویی بیمه‌گذار شود نیز همراه پوشش خطر آتش‌سوزی یا به‌طور جداگانه از طریق بیمه مسئولیت مدنی مورد تأمین بیمه‌گران قرار می‌گیرند. بیمه آتش سوزی مانند سایر شاخه‌های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه‌ای و قاعده نسبی سرمایه و حق‌بیمه می‌باشد.
زیر شاخه های بیمهآتش سوزی عبارتند از:
  • بیمهآتش سوزی واحدهای مسکونی
    در رشته آتش‌سوزی واحدهای مسکونی موضوع بیمه عبارتست از ساختمان، تأسیسات و اثاث منزل که در مقابل خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه به عنوان خطرات اصلی و طوفان، سیل،‌ زلزله و آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف،‌ خطر سقوط هواپیما و هلی‌کوپتر و قطعات منفک از آنها، سرقت اثاث و لوازم منزل و بسیاری از خطرهای دیگر تحت پوشش قرار می گیرد. واحدهای مسکونی در سراسر کشور را به دو روش انفرادی و گروهی می‌توان نزد بیمه ایران تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار داد. در بیمه‌های گروهی چنانچه تعداد واحدهای مسکونی تحت پوشش بیش از پانزده واحد باشد، ده درصد تخفیف گروهی در نرخ‌های بیمه‌ اعمال می‌شود.
    رشته بیمهآتش سوزی واحدهای مسکونی مشتمل بر ۵ زیررشته می‌باشد که عبارتند از:

    • معمولی منازل مسکونی
      در این بیمه‌بنا به درخواست بیمه‌گذار واحد مسکونی، علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه، در برابر کلیه خطرهای اضافی که به آن اشاره شد با سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار می‌گیرد و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اثاث منزل و خطرهای بیمه شده محاسبه خواهد شد.
    • طرح جامع خانه و خانواده
      طرح جامع خانه و خانواده از طرح‌های همگانی بیمه ایران است که به بعنوان یک پوشش جامع، کلیه مخاطرات ممکن در فضای مسکونی را تحت پوشش قرار می گیرد.
    • مسکونی طرح همگانی
      در این زیررشته، خطرهای ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سیل تحت پوشش قرار گرفته و حق‌بیمه سالانه آن با توجه به ارزش واحد مسکونی بدست می‌آید.
    • مسکونی با طرح زلزله
      زیررشته مسکونی با طرح زلزله از جمله طرح‌های ابتکاری و فراگیر بیمه ایران می‌باشد که با توجه به زلزله‌خیز بودن مناطق مختلف کشور، با استقبال خوبی مواجه شده است. در این طرح، مشتری با پرداخت حق‌بیمه از پیش تعریف شده‌ای، منزل و اثاث خود را در مقابل خطرات آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، سیل و زلزله بیمه می‌نماید.
    • طرح مهر
      طرح مهر که بیمه‌های متنوع آتش‌سوزی، مسئولیت و حوادث خانه و خانواده را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای اولین بار از ۲۰ مهرماه سال ۸۲ در بیمه ایران طراحی گردید. در این طرح، بیمه‌گر بیمه‌گذار را در مقابل خطراتی چون آصا (آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار)، شخص ثالث و همسایگان، غرامت فوت و هزینه‌های پزشکی بیمه می‌نماید.
  • بیمهآتش سوزی مراکز غیرصنعتی
    مراکز غیرصنعتی مشتمل بر کلیه فروشگاه‌های تجاری، تعمیرگاه‌ها، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی، ساختمان‌های اداری، بنگاه‌های معاملاتی، مراکز پخش دارو، فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی، آموزشگاه‌ها، مراکز خدماتی و سایر موارد مشابه می‌باشند. ساختمان، تأسیسات، موجودی اثاث ثابت و دکوراسیون هر یک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و نیز کلیه خطرهای اضافی ذکر شده نزد شرکت به قیمت روز بیمه نمود.
    رشته بیمهآتش سوزی مراکز غیر صنعتی مشتمل بر ۲ زیررشته می‌باشد که عبارتند از:

    • معمولی مراکز غیرصنعتی
      در این بیمه بنا به درخواست بیمه‌گذار مرکز غیرصنعتی، علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه، در برابر کلیه خطرهای اضافی که به آن اشاره شد با سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار می‌گیرد و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و تجهیزات آن و خطرهای بیمه شده محاسبه خواهد شد.
    • طرح جامع اصناف
      براساس توافقات فیمابین بیمه ایران و شورای اصناف کشور، از سال ۸۶ طرح بیمه اصناف کشور به اجرا درآمد. بر اساس این توافق، تمامی افراد عضو اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و خانواده‌های آنان می‌توانند از بیمه تکمیلی درمان بیمه ایران استفاده کنند. براساس این طرح، خدمات درمانی اصناف و خانواده‌های آنان که از سوی بیمه تأمین اجتماعی بصورت کامل پرداخت نمی‌شود، تا سقف ۳۰ میلیون ریال در جراحی‌های پزشکی پرداخت می‌گردد. در این طرح واحدهای صنفی دارای پروانه کسب می‌توانند پس از عقد قرارداد اتحادیه و انجمن صنفی خودشان با مراکز بیمه ایران در هر نقطه از کشور با ارائه معرفی نامه از اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی، خود و و خانواده‌شان را تحت پوشش قرار دهند.
  • بیمهآتش سوزی مراکز صنعتی
    مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی، دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم، چوب، کاغذ، مقوا، چاپ و صحافی، شیمیایی، محصولات کانی غیرفلزی، فلزات اساسی و صنایع متفرقه، ساختمان، تاسیسات، ماشین‌آلات، مواد اولیه، موجودی و محتویات هریک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و همچنین کلیه خطرهای اضافی به قیمت روز بیمه نمود.
    رشته بیمهآتش سوزی مراکز صنعتی مشتمل بر ۱ زیررشته می‌باشد که عبارتند از:

    • معمولی مراکز صنعتی
      در این بیمه بنا به درخواست بیمه‌گذار مرکز صنعتی، علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه، در برابر کلیه خطرهای اضافی که به آن اشاره شد با سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار می‌گیرد و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و تجهیزات آن و خطرهای بیمه شده محاسبه خواهد شد.

بیمه مسافرتی

تابه‌حال به تهدیدات سفرهای خارجی فکر کرده‌اید؟ بیماری‌های ناشی از تغییر آب‌وهوا، دریازدگی، مسمومیت ناشی از غذاهای خارجی، سرماخوردگی شدید در مناطق سردسیر و… این‌ها تازه فقط تهدیدات مربوط به سلامت مسافر است. احتمال گم شدن مدارک شناسایی، گم شدن یا تأخیر بار، بروز مشکل حقوقی در صورت عدم رعایت قوانین و… از جمله مسائلی هستند که ممکن است گریبان‌گیر شما شوند. بروز این مشکلات در سفرهای خارجی با توجه به ناآشنا بودن مسافر به محیط و شاید زبان آنجا می‌تواند خیلی نگران‌کننده باشد. بیمه مسافرتی می‌تواند راه حل خوبی برای مقابله با این تهدیدها باشد.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی از بیمه‌گزاران در برابر حوادث احتمالی سفر محافظت می‌کند. این بیمه برای اخذ ویزا از بعضی سفارت‌خانه‌ها الزامی است و برای سایر سفارت‌خانه‌ها نیز توصیه می‌شود. با توجه به اختلاف نرخ ارز در کشور ما و اکثر کشورهای خارجی، هزینه‌های درمان در این کشورها بسیار گران است. اگر بیمه‌گزار در صورت بروز حادثه بخواهد هزینه را آزاد پرداخت کند، ممکن است یک سرماخوردگی ساده هزینه‌های سنگینی را برای وی رقم بزند. مشکل بزرگ‌تر می‌تواند این باشد که بیمه‌گزار هزینه درمان خود را همراه نداشته باشد!!! تصور کنید چمدان شما که حاوی وسایل ضروری سفر است مفقود شود. مخصوصاً اگر بدون آن وسایل، ادامه سفر دشوار باشد. اگر بیمه مسافرتی داشته باشید، می‌توانید هزینه خسارت مفقود شدن بار خود را از بیمه بگیرید. بنابراین رسیدن به این نتیجه چندان دور از ذهن نیست که بیمه مسافرتی مزایای زیادی برای بیمه‌گزاران ایجاد می‌کند و تهیه کردن آن برای سفرهای خارج از کشور امری حیاتی است.

بیمه ایران در شهران،بیمه ایران در جنت آباد

دکمه بازگشت به بالا