مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رهنمود

rahnn

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رهنمود

خانواده درمانی

مشاوره جنسی

روانشناختی اعتیاد

روانشناسی کودک

زوج درمانی

درمان اضطراب ،افسردگی و وسواس و پرخاشگری

گروه درمانی

مشاوره نوجوانان

شادزیستن سالمندان

مشاوره تحصیلی و شغلی

ویریت در منزل(جهت افسردگی،شادزیستی سالمندان،اوتیسم،روانشناختی اعتیاد)

مشاوره تلفنی جهت استان تهران از تلفن ثابت

9092305970

با مدیریت روانشناس بالینی خانم نعیمی به همراه کادر مجرب و حرفه‌ای آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد

346546
97978
56765
546
75687768
457567675
876868
11
12
13
14
17
15
16
18
index
876578
234242
34534534535
3453443534
657575
232
11
5435
654645645
3453

تهران-خیابان شریعتی

زیر پل سیدخندان -ضلع شمال غربی پل

نبش کوچه هوشیار -ساختمان پزشکان1006

طبقه سوم واحد 110

021-26701248

مشاوره تلفنی

021-74471111

(کد 7155 کشوری)

مشاوره تلفنی

09909048110

(مستقیم و کشوری)

11  الـــــــــــی 19:30

با مدیریت:خانم نعیمی

مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران

اکثر افرا به دنبال یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران هستند که با بهره گیری از دانش نیرو های متخصص خود سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته باشد. امروزه در کلانشهر تهران با تمام مشکلات و شلوغی های آن، نسازمند مراکز روانشناسی است تا بتواند بخشی از این مشکلات را ارام سازند، در این بین، انتخاب یک مرکز خوب روانشناسی کار آسانی نخواهد بود. در این یادداشت قصد داریم درباره ی مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران به شما اطاع رسانی کنیم بطوریکه بتوانید در یک گفتگوی ساده آنها را تشخیص دهید.

مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران

اکثر افرا به دنبال یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران هستند که با بهره گیری از دانش نیرو های متخصص خود سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته باشد. امروزه در کلانشهر تهران با تمام مشکلات و شلوغی های آن، نسازمند مراکز روانشناسی است تا بتواند بخشی از این مشکلات را ارام سازند، در این بین، انتخاب یک مرکز خوب روانشناسی کار آسانی نخواهد بود. در این یادداشت قصد داریم درباره ی مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران به شما اطاع رسانی کنیم بطوریکه بتوانید در یک گفتگوی ساده آنها را تشخیص دهید.

روانشناس خوب چگونه ذهن را مطالعه میکنند؟

درک رازآلودگی ذهن، آسان نیست، و یک روانشناس باید قابلیت درک آن را داشته باشد. حتی اگر بتوان به مغز یک درمانجو دست پیدا کرد، جز ماده ی خاکستری و بافت های مغز نمی توان چیز دیگری یافت. احساسات، فکر ، حافظه، و رویای افراد را نمی توان دید پس روانشناسان به خواندن ذهن درمانجو خود می پردازند؟

روش کاری روانشناسان و دانشمندان، زیاد باهم فرقی ندارد، فیزیکدان نیز نمی تواند به تمام اجزا یک اتم دست پیدا کند و یا از نزدیک ببیند، بلکه فقط براساس نتایجی از تست ها و آزمون ها، رفتار ان ها را بررسی می کنند، درست مانند روانشناسان.

مرکز-مشاوره-رهنمود-شریعتی

انواع روانشناسی

هرکدام از زیررشته های روانشناسی در واقع به نحوه های فکری و رفتاری گروه خاصی از افراد بر می گردد. روانشناسی شاخه های وسیعی دارد، که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • روانشناسی بالینی
  • روانشناسی شناختی: هوش
  • روانشناسی رشد
  • روانشناسی شناختی: حافظه
  • روانشناسی قانونی
  • روانشناسی تکاملی
  • روانشناسی شغلی
  • روانشناسی بهداشتی
  • روانشناسی اجتماعی

در ادامه به بررسی چند مورد از این رشته‌ها که یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران باید داشته باشد می‌پردازیم:

روانشناس بالینی

روانشناس بالینی نظریه، علم، و عمل را به منظور فهمیدن، پیش بینی و از بین بردن تعدیل‌های نادرست، ناتوانی‌ها و ناراحتی‌ها با یکدیگر ادغام می‌کند. روانشناس بالینی هم‌چنین مطابق‌بودن، تعدیل صحیح و توسعه فردی را ترویج می دهد. یک روانشناس بالینی بر ابعاد عاطفی ، فکری ، روانی ، زیست شناختی ، اجتماعی و رفتاری انسان‌ها ، در تمام فرهنگ‌های و لول های متفاوت اجتماعی و اقتصادی در طول زندگی‌اش فوکوس می‌کند. به عبارت دیگر، روانشناسی بالینی، بررسی کاربردی و علمی روانشناسی است، تا مشکلات روانی که هر شخصی این امکان را دارد که درگیر آن شود را یافته و در مقابل آن مقاومت کند.

روانشناس کودک

هرچند بنظر می رسد که دوران کودکی انسان دورانی ساده و خالی از هرنوع پیچیدگی است ولی از آنجا که این دوران تاثیر فراوانی در آینده هر فرد دارد، به همان اندازه، مراقبت کردن از آن نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. یکی از قدیمی ترین شاخه های روانشناسی، روانشناسی کودک است، که بر رفتار و نحوه توسعه و گسترش آن از کودکی تا حتی نوجوانی فوکوس دارد.

روانشناسی شناختی

اینکه هر فرد از جامعه، چگونه واکنش نشان می دهد، و یا چگونه می تواند مشکلی را حل کند، نحوه یادگیری و برقراری ارتباط او با دیگرانف همه و همه از موارد روانشناسی شناختی است. این شاخه، رشته های دیگری را مانند فلسفه، اعصاب و زبان شناسی را نیز در خود درگیر می کند.
می توان اذعان داشت این نوع روانشناسی، بر هوش انسان ها توجه دارد و به آن ها کمک می کند که حافطه خود را تقویت کردهف بهتر تصمیم بگیرند و یا حتی انتخاب بهتری برای روش های یادگیری خود داشته باشند

روانشناس و یا یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب در تهران باید چه ویژگی های داشته باشد

  • یک روان‌شناس خوب باید توانایی درک موقعیت را داشته و بدون اینکه هیچ قضاوتی نسبت به موقعیت داشته باشد، با درمانجو خود همدلی داشته باشد. این رفتار در کنار دانش مناسب از علوم رواشناسی، می تواند به او کمک کند تا اعتماد را درون قلب درمانجو ایجاد کرده و او را در همراه شدن یاری کند، تا بدینترتیب بتواند حرف خود را زده و مشکلاتش را بیان کند.
  • در واقع یک متخصص روان‌شناس خوب به روش هایی که می تواند رابطه ی عمقی با درمانجو ایحاد کند، آگاه است و به بهترین نحو از آن ها بهره می برد.
  • باید توجه داشت که یک روانشناس خوب، باید از شعونات و عقاید مذهبی جامعه ای که در آن کار می کند، آگاه بوده تا بتواند درمانجو خود را در این موارد به خوبی راهنمایی کرده و حتی از ترس های درمانجو آگاهی بهتری داشته باشد.
  • فردی که افکار و عقاید شخصی خود را در نظرات خود بکار برده، بدون در نظر گرفتن شئونات جامعه، ممکن است حتی باعث اختلال و ایجاد مکشلات بیشتری برای درمانجو خود شود.
  • یک روانشاس آگاه به فرهنگ جامع در یک جامعه می تواند راحتتر به ایرادات پرداخته و حتی قابل قبولتر از نظر درمانجو خود باشد
  • یک روانشناس خوب باید بداند که راز دار درمانجو خود است، و باید این حس را به درمانجو خود منتقل کرده، و او را ازینکه مشکلاتش هیچ گاه جایی بازخورد نخواهد داشت مطمئن سازد.
  • او باید رفتار و گفتار سنجیده خود انگیزه را در درمانجو بالا برده و به او کمک کند تا به بیان مشکلات خود و درمان آن ها بپردازد.
  • و مهم تر از هر مورد دیگری، او باید پروانه ی اشتغال روانشناسی را داشته باشد.
  • در انتها او باید به فکر درمان باشد نه درآمدزایی

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی رهنمود

شما می توانید با مشاوران مرکز روانشناسی رهنمود تماس گرفته و زمان مناسب را برای مشاوره تعیین نمایید.

آدرس و شماره تماس ما :

تهران، خیابان شریعتی، بعداز پل سیدخندان، ضلغ غربی, نبش کوچه هوشیار، ساختمان پزشکان ۱۰۰۶ پلاک ۹۳۲ طبقه سوم واحد۱۱۰

۰۲۱-۲۶۷۰۱۲۴۸

بهترین مرکز روانشناسی در تهران

آنچه باید در مورد مشاوره پیش از ازدواج بدانید

هر یک از طرفین ازدواج با ارزشها، عقاید و تاریخچه رابطه ای خاص خود وارد ازدواج می شود. ممکن است سیستم های خانوادگی و باورهای مذهبی متفاوتی داشته باشند. بسیاری از زوج ها تربیت و مدل های نقشی بسیار متفاوتی را در مورد رابطه و ازدواج تجربه نموده اند. بسیاری از افراد با این باور وارد ازدواج می شوند که اهداف اجتماعی، مالی، جنسی و عاطفی خود را محقق سازند در صورتی که همیشه اینگونه نیست.

مشاوره پیش از ازدواج روش درمانی تخصصی است و درمانگران دارای مجوز و تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک با نام زوج درمانگر و خانواده درمانگر آن را ارایه می نمایند و مشاوره پیش از ازدواج فرصتی است برای افرادی که می خواهند روابط متعهدانه طولانی مدت مانند ازدواج داشته باشند.

طبق بررسی و تحقیق منتشر شده در مجله روان شناسی خانواده، زوج هایی که آموزش و مشاوره پیش از ازدواج داشته اند سطوح بالاتری از رضایت از زندگی زناشویی را گزارش نموده اند و درصد طلاق در پنج سال اول زندگی در میان آنها ۳۰ % کاهش یافته است.

مشاوره پیش از ازدواج به زوج ها کمک می کند آمادگی ازدواج و رویارویی با مشکلات را پیدا کنند. رابطه ای قوی و مستحکم، سالم و غیررسمی داشته باشند و درنتیجه شانس بیشتری برای داشتن ازدواجی پایدار و رضایت بخش را دراختیار خواهند داشت. مشاوره پیش از ازدواج به زوج ها کمک می کند نقاط ضعف فردی خود را شناسایی نمایند، آنهایی که در طول زندگی زناشویی مشکل ساز می شوند و درنتیجه سعی براین است دراین جلسات مشاوره راه حلی برای رفع این نقاط ضعف ارایه شود.

مشاوره پیش از ازدواج به زوج ها کمک می کند روابط خود را پیش از ازدواج بهبود ببخشند و تحریک می شوند درباره موضوعات مربوط به ازدواج مانند مسایل مالی، ارتباطات، باورها و ارزشها، نقش ها در ازدواج، عاطفه و رابطه جنسی، اشتیاق برای داشتن فرزند، روابط خانوادگی، تصمیم گیری، مقابله با عصبانیت و خشم، زمانی که با هم سپری می کنند گفتگو و صحبت نمایند.

مشاوره پیش از ازدواج به طرفین ازدواج کمک می کند توانایی برقراری ارتباط خود را بالا ببرند، انتظارات واقع گرایانه نسبت به ازدواج داشته باشند و مهارت های حل اختلاف را کسب نمایند. همچنین نگرش مثبت نسبت به کمک خواستن در شرایط دشواری و بحرانی را پیدا نمایند. با صحبت در مورد تفاوت ها و انتظارات پیش از ازدواج، درک بهتری نسبت به یکدیگر در طول زندگی زناشویی پیدا خواهند کرد و حمایت بیشتری
از هم خواهند داشت. مشاوره پیش از ازدواج به زوجین کمک می کند رابطه خود را ارزیابی نمایند و زندگی مشترک خود را بر پایه و اساسی محکم استوار نمایند.

مزایای مشاوره پیش از ازدواج

خلق راه حل ها ی مثبت در ازدواج : هیجانی شدن در هنگام صحبت در مورد موضوعات مهم مانند پول، رابطه جنسی و کودکان آسان است. مشاور با تجربه به شما کمک می کند گفتگوی خود با شریک زندگیتان را هدایت و مدیریت نمایید و از بحث منحرف نشوید و تمرکز خود بر موضوع را از دست ندهید و دست به هرکاری نزنید.

فراگیری یا ارتقای مهارت های حل اختلاف : اگر شما کدورت یا فشاری در گذشته متحمل شده باشید و این مساله برای هیچ کس اجتناب ناپذیر نیست در این صورت هردوی شما می دانید چگونه در طول بحث و گفتگو واکنش نشان دهید. می توانید سکوت اختیار نمایید، اخم کنید یا فریاد بزنید و نامش را صدا بزنید. اگر با خود صادق باشید جای اصلاح وجود دارد. مشاور به شما یاد می دهد چگونه به طور موثرتر گوش کنید و ارتباط برقرار نمایید و به طور تخصصی تر به شما خواهد گفت برای رسیدن به راه حلی خوشحال کننده چه چیزی بگویید و چه چیزی را نگویید.

انتظارات واقع گرایانه در مورد زمان بندی : زمانی که شما به توافق هایی در مورد موضوعات مهم مانند زمان بچه دار شدن، خریدن خانه و …. برسید دیگر در صورت تمایل شما و عدم تمایل شریک زندگیتان دچار مشکلاتی چون خستگی، استرس و … نمی شوید چون پیشتر در مورد آنها صحبت نموده اید.

پرهیز از رنجش های مسموم : مشاور ازدواج به شما کمک می کند رنجش های رابطه ای خود در طول آشنایی را برطرف نمایید و خود را از آنها رها نمایید برای اینکه روی هم انباشته نشوند و بعدها در طول زندگی زناشویی مشکلات و آسیب بیشتری برای شما به وجود نیاورند.

از بین بردن ترس های مربوط به ازدواج : ممکن است شما یا همسر آینده تان عضوی از خانواده طلاق یا از یک خانواده نابه سامان و مبارزه طلب و پرخاشگر باشید. در این صورت مشاوره پیش از ازدواج به شما یاد می دهد چگونه با گذشته خود صلح و آشتی برقرار کنید و این چرخه معیوب خانوادگی را از بین ببرید.

شناسایی ریشه های استرس زناشویی در آینده : مشاوره پیش از ازدواج به شما امکان داشتن دیدگاه فردی باتجربه و خارج از ماجرا را می دهد در این صورت درک خواهید کرد برای سازگاری با یا توقف شکست سرد باید چه رفتارها و عاداتی را به کار برید.

کمک به برنامه ریزی برای آینده : مشاوره پیش از ازدواج چیزی فراتر از کمک به زوج ها در حل مسایل کنونی شان است. مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می کند برای آینده برنامه ریزی داشته باشید، اهداف مالی یا خانوادگی برای خود تعیین نمایید و روش محقق ساختن این اهداف را به شما ارایه می کند. خیلی از زوج ها با متحمل شدن بدهی و قرض وارد زندگی زناشویی می شوند چون سرمایه خود را صرف مراسم عروسی نموده اند و نتوانسته اند از عهده این مخارج برآیند. متخصصان مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می کنند بتوانید حساب درآمد و مخارجی را تهیه نمایید و دریابید اعتبار شخصی که می خواهید با او ازدواج نمایید چه اندازه است، بدهی ها را مشخص نمایید و پرداخت بدهی های معوقه و موارد دیگر را افزایش دهید.

زوج ها ابعاد جدیدی از خود را کشف می کنند : جلسات مشاوره پیش از ازدواج فرصت و آزادی صحبت در مورد موضوعاتی را به شما می دهد که در گفتگوهای عادی بین شما و همسر احتمالی تان پیش نمی آید مانند صحبت در مورد نقاط تاریک زندگی هریک از شما، تجارب آسیب زای گذشته، رابطه جنسی و انتظارات. مشاوران و درمانگران ازدواج در هنگام کار با زوج هایی که می خواهند رابطه متعهدانه طولانی مدت مانند ازدواج داشته باشند سوالات زیادی از زوج ها می پرسند. با دقت گوش دادن به پاسخ های طرف مقابلتان روش فوق العاده ایست برای اینکه یاد بگیرید چگونه می توانید نسبت به او متعهد باشید. هر یک از زوجین فکر می کند هیچ کس بهتر از خود او شریک زندگی اش را نمی شناسد در صورتی که ما اطلاعاتی نداریم در مورد اینکه در گذشته فرد مورد چه تجاوزها و سوء استفاده هایی قرار گرفته است یا انتظار او از رابطه چیست. مشاوران پیش از ازدواج کمک می کنند هر یک از شما به عنوان طرفین ازدواج بتوانید به اطلاعات و تجارب مهمی دست یابید که طرف دیگر نمی خواهد آنها را افشا و اشکار و تبادل نماید.

موجب می شود زوج ها بتوانند دانش و اطلاعات مشاور را جذب نمایند : در میان گذاشتن مسایل با فردی که مدتی پیش ازدواج نموده است امتیاز بزرگ دیگر مشاوره پیش از ازدواج است. وقتی با یک مشاور ازدواج صحبت می کنید، سخنان خردمندانه دسته اول و مقدماتی در مورد موضوع ازدواج را دریافت می نمایید. مشاور ازدواج تجارب و فداکاری های لازم برای حفظ سلامت ازدواج را به شما منتقل می کند.

زوج ها مهارت های ارتباطی موثر و مفید را به دست آورند : هیچ رابطه ای بدون برقراری ارتباط نیست و یکی از مهمترین ابعاد هر ازدواجی داشتن ارتباط موثر با شریک خود است. وقتی زوجی دیگر مراقب یکدیگر نیستند یا با هم صحبت نمی کنند، ازدواج نهایتا به طلاق و جدایی منجر می شود. مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه شنونده خوبی باشید و با شریک زندگی خود صحبت نمایید و از نیازها و خواسته های او آگاه شوید. وقتی روزها در کنار فردی زندگی می کنید اهمیت ندادن به وجودش بسیار آسان است اما با داشتن خط ارتباطی آزادانه و ابراز علاقه به یکدیگر رابطه ای ایجاد می شود که از هر آزمایشی سربلند و پیروز بیرون می آید و هر طوفانی را عقب می راند. جلسات مشاوره تک به تک به بسیاری از زوج ها کمک می کند یاد بگیرند با یکدیگر گفتگو نموده و احساسات خود را به شیوه ای ابراز نمایند که رابطه را تخریب ننماید. یاد می گیرند زمانی که لازم و مناسب است چگونه زبان خود را نگه داشته و سکوت نمایند و چگونه صادقانه گفتگو نمایند.

از طلاق و جدایی در آینده جلوگیری می نماید : یکی از مهترین دلایل مراجعه به مراکز مشاوره پیش از ازدواج جلوگیری از طلاق در ازدواج است. به نظر دلیل وقوع بیشتر طلاق ها خیانت یا مسایل مربوط به ارتباط ضعیف است. مشاوره پیش از ازدواج به شما قدرت ایجاد اعتماد در یکدیگر را می دهد و تکنیک ها و روش های حمایت و پشتیبانی از یکدیگر را به شما آموزش می دهد.

جلسات مشاوره می تواند شامل آموزش هایی در مورد ازدواج باشد اما بخشی عظیمی از زمان صرف سوالات و گفتگوهایی می شود که به زوجین کمک می کند در مورد رابطه خود فکر نمایند و یادبگیرند در مورد مسایل مهم به روش های سالم گفتگو نمایند.

چگونه بیشترین بهره را از جلسات مشاوره خود ببریم؟

  • پذیرش اینکه این جلسات گاهی چالش برانگیزند :این تفکر اشتباه است که مشاوره پیش از ازدواج ، جلسات برنامه ریزی و زمان بندی برای داشتن فرزند، خرید خانه یا رفتن به مسافرت در هنگام بازنسشتگی است.
  • به خاطر داشته باشید هدف پیروزی نیست. هر دو شریک زندگی باید ذهنی آزاد داشته باشند و بخواهند تغییراتی ایجاد کرده و مشکلات را رفع نمایند.
  •  جلسات شما بایدکاملا خصوصی برگزار شود و در مورد بحث های صورت گرفته در این جلسات با هیچ  فردی از جمله ساقدوش عروس، مادرتان و …. صحبت نکنید، یا مطلبی در فیس بوک قرار ندهید که موجب خجالت همسر آینده تان شود. باید برای بهبود رابطه بر اعتماد دو جانبه تکیه کرد و بصیرت ۱۰۰% داشت.
  • سپاس گزاری خود را از همسر آینده تان ابراز نمایید، از اینکه با شما برای شرکت در جلسات مشاوره و  انجام اقدامات بزرگ در کنار هم برای داشتن رابطه سالم و خوب همراه شده است.

درمان افسردگی و راه های پیشگیری از آن ؟

درمان افسردگی می تواند از راه های مختلفی صورت گیرد برای آن که مناسب ترین راهکار درمان افسردگی را به‌کار بگیرید، باید تمام راه های درمان افسردگی را شناساسی کرده وبعد آن ها را به کار بگیرید. باید بدانید که اولین قدم برای درمان افسردگی شما بهره گیری از مشاوره روانشناسی است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با شناخت روش‌های درمان افسردگی گام اول را در درمان این بیماری آزاردهنده بردارید.
برای جلوگیری از افسردگی چه باید بکنیم؟

پاسخ:افسردگی خفیف جز زندگی روزمره افراد شده است ومتاسفانه شایع است اگر رها شود به اختلال افسردگی تبدیل میشود که در این شرایط علاوه بر رواندرمانی نیاز به دارو درمانی میباشد.

در افسردگی سلامت مغز انسان در خطر می افتد که منجر به مشکلات هیجانی ،ارتباطی،جسمانی می‌گردد و افراد نمیتوانند با تغییرات زندگی خود سازگار شوند.

علت افسردگی اغلب مجموعه ای از عوامل میباشد، از جمله:توارث-کاهش سروتونین در بدن-وقایع و حوادث استرس زای زندگی _از دست دادن عزیزان از جمله:همسر،فرزند،دوستان صمیمی،همدانشگاهی وهمکلاسی -عوارض برخی از داروها _مشاجرات مداوم خانوادگی _

برخی از افراد وقایع خوشایند نیز برای آنان ایجاد افسردگی میکند مانند:فارغ‌التحصیلی،ازدواج و…….

درمان افسردگی و راه های پیشگیری از آن
درمان افسردگی های مختصر

اختلالات افسردگی خفیف یا مزمن یکی از اشکال رایج افسردگی در انسان است. در در این نوع افسردگی می‌توانند برای یک مدت زمان طولانی (اغلب بین یک تا دو سال یا بیشتر) طول بکشند. افراد درگیر با این افسردگی هم می‌توانند دوره‌‌هایی از افسردگی شدید را تجربه کنند که به این حالت افسردگی مضاعف گفته می‌شود.
نشانه های افسردگی

غمگین و ناراحت بودن به همراه کم انرژی بودن به مدت طولانی از جمله مهم ترین علائم افسردگی است که به علت تنها بودن شخص، مشکل در رابطه آن ها با نزدیکان، استرس، برداشت منفی داشتن از مسائل، نداشتن اراده نداشتن کافی در بعضی مسائل و … به وجد می آید.
شیوه‌های درمان افسردگی عبارتند از:

تنفس خود را کنترل کنید وسعی کنید آرام نفس بکشید
خواب شبانه خود را نظم دهید
با افرادی که نگرش مثبت دارند رابطه برقرار کنید
از روش ریلکسیشن استفاده کنید
نوشیدنی بیشتر استفاده کنید

نکته:

افسردگی کودکان را جدی بگیرید منجر به اختلال افسردگی در بزرگسالی میگردد.
درمان افسردگی از طرق مراجعه به روانشناس یا مرکز روانشناسی

گاها بیشتر بیماران از این بیماری احساس شرمندگی دارن اما باید بدایند که افسردگی بسیار شایع است. و شما میتوانید با مراجعه به یک متخصص روانشناس یا مراکز روانشناسی این بیماری را به اسانی درمان کنید. در صورتی که نیاز به درمان جدی‌تری داشته باشید، مشاورین روانشاس در این زمینه شما را راهنمایی می‌کند. صحبت درباره‌ی افسردگی با یک متخصص روان‌شناسی می‌تواند به‌سرعت باعث آگاهی بیشتر شما نسبت به بیماری و احساسات‌تان شود شما بعد از مراجعه به رانشناس بهبودی کامل دست خواهید آورد.

باید بدانید که افسردگی باعث می‌شود تا شما همه‌چیز را در زندگی تیره و تار ببینید. مشاور به شما کمک می‌کند که چنین دیدگاه غیرواقعی و غیرمنطقی را از بین ببرید.

بهترین مرکز روانشناسی در تهران

دکمه بازگشت به بالا