نمایندگی بیمه ایران تقوی کد 6049

نمایندگی بیمه ایران تقوی کد 6049

ارائه انواع بیمه های مجاز در کشور

کارشناسی و بازدید بیمه های اتومبیل در محل

پیگیری خسارات مشتریان گرامی

ارائه تخصصی بیمه های عمر و زندگی

توضیحات بیمه عمر را در پایین صفحه ملاحظه فرمایید

تهران-ولیعصر

نرسیده به زرتشت،کوچه سروش

پلاک 6 واحد 3

طبقه همکف

نمایندگی بیمه ایران تقوی کد 6049

021-88801319

021-88892995

021-88802178

در صورت نبودن در دفتر لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید

09125373343

تلگرام

09105926055

 

9 صبح الـــــــــــی 16

با مدیریت:تقوی

شرایط و مقررات بیمه عمر و پس انداز طرح جدید

  • الف: بعد از صدور بیمه نامه و پرداخت اولین قسط حق بیمه، تعهدات بیمه گر مندرج در اصل بیمه نامه و الحاقیه‌های منضم به آن شروع می‌شود و بیمه گذار موظف است اقساط حق بیمه بیمه نامه را حداکثر تا یکماه بعد از سررسید هر قسط پرداخت نماید.
  • ب: در صورتی که پرداخت حق بیمه پس از یکماه از سررسید مقرر به تاخیر افتاده باشد و بیمه شده فوت شود. فقط بخش پس اندازی و منافع حاصل از آن تا زمان فوت به استفاده کننده قابل پرداخت می‌باش.
  • ج: در صورت انصراف بیمه گذار از ادامه بیمه نامه، چنانچه حق بیمه حداقل6ماه پرداخت شده باشد بیمه نامه باز خرید و بخش پس اندازی حقبیمه و منافع آن تا زمان انصراف به بیمه گذار پرداخت می‌گردد. 
    تبصره:با توجه به بخش استهلاکی حق بیمه (هزینه‌های صدور و حق بیمه مربوط به خطر فوت) میزان ارزش بازخرید با توجه به سایر عوامل مؤثر در بیمهنامه در اوائل مدت کمتر از حق بیمه‌های پرداختی بیمه گذار خواهد بود.
  • د: در صورتی که حق بیمه بیمه نامه به تاخیر افتاده باشد بیمه گذار می‌تواند با موافقت بیمه گر حق بیمه‌های معوقه و هزینه دیرکرد زمان تاخیر را پرداخت نماید تا بیمه نامه به حالت اولیه برگردد. 
    تبصره:در مورد بیمه نامه هائیکه پرداخت حق بیمه آنان بیش از یکماه به تاخیر افتد محاسبه هزینه دیرکرد بر مبنای نرخ سود سالانه 18٪ خواهد بود.
  • هـ: بیمه گذار می‌تواند پس از پرداخت حداقل24ماه حق بیمه تقاضای وام بنماید که در این صورت تعهدات بیمه گر به میزان وام پرداختی و کارمزد متعلقه تا زمانی که وام بطور کامل تسویه نشده است کاهش می‌یابد. 
    تبصره:

    مبنای سود سالانه در مورد محاسبه کارمزد وام 22٪ می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا