نمایندگی بیمه دانا کد 9676 ناظری

نمایندگی بیمه دانا کد 9676 ناظری

صدور بیمه شخص ثالث ،بدنه و آتش سوزی با اقساط 12 ماهه بدون سود در قالب طرح مهر

مشاوره و صدور تمامی بیمه های مجاز کشور

امکان ارسال بیمه نامه با پیک(در محدوده بدون هزینه)

بازدید و کارشناسی اتومبیل در محل مشتریان گرامی

صدور بیمه نامه بصورت تلفنی

Site----2f531977

تهران-ستارخان

سه راه تهران ویلا

ساختمان چشم انداز طبقه اول

واحد 3

نمایندگی بیمه دانا ناظری

021-66506973

021-66554797

021-66522399

09125475316

A9676@dana-insurance.com

با مدیریت:ناظری

درباره بیمه های اتومبیل

 از آنجا که امروزه اتومبیل نقش مهمی در زندگی مردم پیدا کرده است و تقریباً اقشار مختلف با آن سر و کار دارند ، لذا به نوعی همه مردم درگیر مسائل مربوط به بیمه اتومبیل می باشند . این مسئله باعث شده تا بیمه اتومبیل از ویژگی خاصی برخوردار گردد و مردم نیز به تغییرات حق بیمه اتومبیل کاملاً آگاه می باشند . اتومبیل ها معمولاً به شخصی و تجاری تقسیم می شوند که هریک دارای مسائل بیمه های خاص خود هستند .

 در حال حاضر بیمه های مرتبط با اتومبیل به دو دسته بیمه بدنه ،  بیمه شخص ثالث و حوادث راننده   تقسیم می شوند .                 

درباره بیمه آتش‌سوزی

بیمه آتش سوزی، توافقی است که بین بیمه گر از یک سو و بیمه گذار از سوی دیگر حاصل می شود و در قالب بیمه نامه متجلی می گردد. بدین قرار که بیمه گر(شرکت بیمه) در مقابل دریافت وجهی که حق بیمه نامیده می شود، متعهد می گردد که زیانهای مالی بیمه گذار در مقابل خطراتی که تحت پوشش قرار گرفته را جبران نماید. بیمه آتش سوزی خسارات وارده به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول همانند ماشین آلات، تجهیزات، لوازم و اثاثیه منزل، ملزومات اداری، موجودی فروشگاهها و انبارها و ساختمانها و تأسیسات واحدهای صنعتی، غیرصنعتی، تجاری و مسکونی را جبران می کند. برابر آمارهای منتشره بسیاری از واحدهای صنعتی، تولیدی تجاری و مسکونی و … دچار آتش سوزی می شوند که در نتیجه صاحبان آنها با خسارات مالی هنگفتی مواجه می گردند، که چنانچه دارای بیمه نامه آتش سوزی با پوشش های کافی و مناسب باشند خسارات وارده به آنها جبران می شود.                                                                                               

 بیمه های عمر و حوادث گروهی

زندگی درجهان پرشتاب امروز مخاطرات زیادی به همراه داردکه گاه منجر به زیانهای غیرقابل جبرانی میگردد ، بیمه مکانیزمی است که در آن ریسک (خطر) از اشخاص یا اموال به شرکتهای بیمه منتقل گردیده و در این بین شرکتهای بیمه با ایجاد صندوقی متشکل از پرداختهای بیمه شدگان (حق بیمه) به جبران خسارت یا پرداخت سرمایه اقدام می نمایند. مدیریت بیمه های عمر و حوادث بیمه دانا با تحت پوشش قرار دادن تعداد کثیری از هموطنان عزیز امید دارد تا ضمن استفاده از کارشناسان مجرب و فن آوری روز، با ارائه طرحهای متنوع رضایت شما بیمه گذاران و بیمه شدگان گرامی را جلب نماید.

بیمه‌های عمر و پس انداز

بیمه هاي زندگی از رایج‌ترین و گسترده‌ترین رشته‌های بیمه اي در جهان به ویژه در کشورهای توسعه يافته می‌باشد. هدف اساسی اين بیمه‌ها علاوه بر تأمین پوشش های بیمه ای ایجاد ذخایر مالی، سرمایه‌گذاری و کسب سود حاصل از آن در قبال استفاده‌کنندگان می‌باشد.

بيمه هاي مسئوليت

بر اساس ماده یک قانون مسئولیت مدنی ایران (مصوب 1339 ) ” هر کس در نتیجه بی احتیاطی، به جان یا سلامتی یا مال افراد دیگر لطمه ای وارد نماید و موجب ضرر مادی دیگری شود مسئول جبران خسارت ناشی از عمل خود می باشد”

چرا به بیمه مسئولیت احتیاج داریم ؟ با توجه به خطرات و حوادث ناشی از فعالیت افراد که ممکن است بر اساس قانون فوق در برابر دیگران مسئول مدنی شناخته شوند، مناسب ترین راه برای جبران چنین خسارت هایی بیمه مسئولیت است که با پرداخت مبلغ اندکی ( حق بیمه ) آرامش و امنیت حرفه ای را برای فعالان اقتصادی شاغل در کارهای ساختمانی ، خدماتی ، صنعتی ، تولیدی و عمرانی به ارمغان می آورد.

موضوع بیمه مسئولیت مدنی چیست؟  تامين و جبران خسارت هايي است كه براثر تقصير و خطا،غفلت،اشتباه و يا فعاليت مخاطره آميز بيمه گذار متوجه ديگران مي شود .

تعهد بیمه گر در بيمه مسئوليت مدني شامل چه مواردی است؟ خسارت هاي مورد پوشش شامل خسارت هاي بدني و خسارت هاي مالي مي باشد.

  مزایای بیمه مسئولیت

 . حمایت از فعالان و بنگاه های اقتصادی

. جبران سریع خسارات زیاندیدگان

. تامین آرامش و امنیت حرفه ای

 اهداف بیمه گذاران از خرید بیمه نامه مسئولیت 

بیمه گذار تمایل دارد پس از خرید بیمه نامه مسئولیت یک همراه و دوست مطمئن و توانا در کنار خود داشته باشد . دوستی که کارها را بداند و بجای او فکر کند و امور را به بهترین نحو انجام دهد . تجربه این احساس در شرکت بیمه دانا وقوع هر خطری را با خاطره ای شیرین همراه می نماید .

انواع متداول بيمه هاي مسئوليت مدني :

1-بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان

كليه كارفرمايان نسبت به جبران خسارات وارده به كاركنان و كارگران كه ناشي از حوادث حين كار باشد و منجر به صدمات جسماني و جاني شود ، مسئول هستند . اين بيمه نامه مسئوليت مدني بيمه گذار را در مقابل كاركنان تحت پوشش بيمه قرار مي دهد . تمامي كاركنان شاغل در محدوده كارگاه اعم از كارگران ساختماني، عمرانی ، خدماتی،  صنعتی و تولیدی تحت پوشش اين بيمه نامه خواهند بود . به موجب اين بيمه نامه هزينه هاي پزشكي و غرامت فوت و نقص عضو كارگران براثر حوادث ناشي از كار تحت پوشش قرار مي گيرد.                                   

2- بیمه مسئولیت مدنی سازندگان ابنیه در قبال اشخاص ثالث ( ویژه عملیات ساختمانی)

گاهي در طول انجام عمليات ساختماني خسارت مالي و صدمات جسماني به اشخاص ثالث وارد مي آيد كه ناشي از عمليات تخريب ، گودبرداري ، پي كني ، نصب اسكلت فلزي و غيره  مي باشد، اين خسارت ها مي تواند  شامل نشست ساختمان هاي مجاور، ريزش ساختمان هاي مجاور، خسارت مالي وارد به اثاثيه ساختمان مجاور در اثر ريزش ،خسارت وارد به خيابان، پياده رو و اموال عمومي از جمله فضاي سبز و خسارات وارد به تاسيسات تحت الارضي از جمله خطوط انتقال آب ، گاز و تلفن و هم چنين خسارت جاني وارد به عابرين و همسايگان باشد . با اخذ اين بيمه نامه مسئوليت صاحبكار و كليه عوامل اجرايي به طور مشترك در قبال اشخاص ثالث تحت پوشش  قرار مي گيرد.

دکمه بازگشت به بالا