نمایندگی بیمه پارسیان کد 518300 خدابنده لو

نمایندگی بیمه پارسیان کد 518300 خدابنده لو

مشاوره و صدور تمامی بیمه نامه های مجاز کشور

صدور بیمه نامه های اتومبیل شخص ثالث و بدنه

بیمه های مسئولیت و مهندسی

بیمه های باربری و آتش سوزی

بیمه های عمر و حوادث و درمان

ارسال بیمه نامه بصورت رایگان توسط پیک

بازدید اتومبیل در محل مشتریان گرامی

صدور بیمه نامه بصورت آنلاین (واتس آپ،تلگرام،وبصورت تلفنی)

امکان صدور بیمه نامه در طول مدت 24 ساعت

IMG_20181222_141107_641

تهران – میدان دکتر فاطمی

ابتدای خیابان گمنام – مرکز خرید پرنیان

طبقه 4 واحد 61

نمایندگی بیمه پارسیان خدابنده لو

021-88394874

021-88394892

09121402530

واتس آپ و تلگرام

09391402530

parsian518300@yahoo.com

8:30 صبح الـــــــــــی18

با مدیریت:نریمان خدابنده لو

بیمه جامع مجتمع‌های مسكونی

ویژگی‌های بیمه جامع مجتمع‌های مسكونی

طبق ماده ١۴ لایحه اصلاح قانون تملك آپارتمان ها كه در تاریخ ١١/٣/١٣٧۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است مدیر یا مدیران مجتمع های مسكونی مكلفند تمام بنا را به عنوان یك واحد در مقابل آتش سوزی بیمه نمایند. سهم هر یك از مالكان به تناسب سطح زیربنای اختصاصی آنها بوسیله مدیر یا مدیران، تعیین و از شركاء اخذ و به بیمه گر پرداخت خواهد شد. در صورت عدم اقدام و بروز آتش سوزی، مدیر یا مدیران مسئول جبران خسارت وارده می باشند.

این نوع بیمه با در نظر گرفتن كلیه نیازهای مجتمع‌های مسكونی از سوی شركت بیمه پارسیان ارائه گردیده است و شامل بیمه‌نامه‌های ذیل می‌باشد:
بیمه آتش‌سوزی مسكونی: در این بیمه‌نامه، در صورت وقوع خطرهای آتش سوزی، ‌انفجار، صاعقه و زلزله، خسارات ساختمان منزل و اثاثیه بر اساس تعهدات تعیین شده در بیمه نامه از سوی شركت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد، به علاوه در این بیمه نامه برای اثاثیه منزل پوشش خطر سرقت نیز در نظر گرفته شده است.

بیمه مسئولیت در قبال استفاده‌كنندگان آسانسور: در این بیمه‌نامه، بیمه پارسیان متعهد می‌شود در صورت بروز حادثه در استفاده از آسانسور كه مسئولیت آن مستقیما به عهده مدیر یا هیئت مدیره مجتمع می باشد،‌ خساراتی شامل فوت، جرح و هزینه پزشكی به زیان دیدگان از حادثه بپردازد.

بیمه حوادث ساكنین و اشخاص ثالث: در صورتیكه وقوع یكی از حوادث اصلی (آتش سوزی ، انفجار و صاعقه) منجر به فوت و یا نقص عضو ساكنین و یا سایر افرادی كه در ساختمان رفت و آمد دارند، گردد، خسارات وارده بر اساس تعهدات تعیین شده در بیمه‌نامه از طرف شركت بیمه پارسیان پرداخت خواهد گردید.

بیمه مسئولیت در قبال ساكنین: این بیمه‌نامه،‌ مسئولیت مدیر را در قبال ساكنین تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورت بروز حادثه‌ای كه مدیر در وقوع آن مسئول باشد، غرامت فوت، جرح و هزینه‌های پزشكی از سوی شركت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد.

بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه،‌ مسئولیت مدیر را در قبال سایر افرادی كه در ساختمان رفت و آمد دارند، تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورت بروز حادثه‌ای كه مدیر در وقوع آن مسئول باشد، غرامت فوت، جرح و هزینه‌های پزشكی از سوی شركت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد. از آنجاییكه این افراد را نمی‌توان از قبل به طور دقیق مشخص نمود،‌ شركت بیمه پارسیان به شما این امكان را خواهد داد تا این بیمه‌نامه را به صورت بی‌نام تهیه نمایید.

بیمه‌ مسئولیت در قبال سرایدار یا كاركنان در مجتمع: این بیمه‌نامه، مسئولیت مدیر یا هیئت مدیره در مقابل سرایدار و سایر افرادی كه در مجتمع بصورت ثابت مشغول به كار می باشند را تحت پوشش قرار می دهد و خساراتی مانند دیه فوت، جرح و هزینه‌های پزشكی را تامین می‌نماید.

بیمه مسئولیت در قبال همسایگان: مدیر یا هیئت مدیره به نمایندگی از طرف مالكین یا مستأجرین می تواند مسئولیت جانی و مالی خود و آنها در مقابل همسایگان و افراد ثالث واقع در خارج از مجتمع را با تعهداتی شامل فوت، جرح ، هزینه‌های پزشكی و خسارت مالی در شركت بیمه پارسیان، بیمه نماید.

دکمه بازگشت به بالا