بیمه معلم نمایندگی مستقیمی کد 3973

بیمه معلم نمایندگی مستقیمی کد 3973

مشاوره و صدور تمامی بیمه های مجاز در کشور

بیمه های اتومبیل ثالث و بدنه

بیمه های عمر و درمان

بیمه های آتش سوزی و باربری

بیمه های مسئولیت و مهندسی

صدور تلفنی بیمه نامه و ارسال با پیک

بازدید و کارشناسی در محل مشتریان گرامی

98-100
تهران-میرداماد
میدان مادر
مجتمع اداری مریم
طبقه 1-
پلاک116
نمایندگی بیمه معلم مسقیمی

021-22229219

همراه ،واتس آپ و تلگرام

09203109699

09035679699

Golnoush9999@yahoo.com

9 صبح الـــــــــــی 17

با مدیریت:خانم گلنوش مستقیمی

بازنشستگي مرحله ی دیگری از زندگی مردم است که در آن انجام کار و فعالیت کارگران و کارکنان روزمره متوقف می شود،  تا پس از طی مدت زمانی حداقل ۲۰ سال از انجام کار، افراد بتوانند به امور دیگری مثل ورزش يا فعاليتهاي مورد علاقه خود ، در چارچوب درآمد و منابعي که در اختيار دارند بپردازند.

بازنشستگي نيز فشارهای مالی و یا روانی خاص خود را دارد و امری است که در نهایت برای افراد پیش می آید و برای اقشار مختلف، اضطراب، نگراني و فشار مالی متفاوتی را به همراه می آورد. در این دوره، ممکن است نقدینگی افراد نسبت به دوره های قبلی کاهش و هزینه ها افزایش یابد.

يكي از مهمترين دغدغه‌ها و مشغوليّت های ذهني بازنشستگان، مسائل اقتصادي است. آن‌ها به دليل كهولت سن، توانايي انجام كار را ندارند، در نتيجه بزرگترين منبع در آمد خود را از دست مي‌دهند.

در این زمان، ممکن است هزینه های درمانی، از کارافتادگی و فوت بازنشستگان، بر اقتصاد خانواده تاثیر بزرگی داشته باشد.
هر یک از این  اتفاقات در زمان بازنشستگی اتفاق افتد، نقدینگی مورد نیاز زمان بازنشستگی را به سرعت مصرف کرده و فرد را در محدودیت مالی بزرگی در آینده دور یا نزدیک قرار می‌دهد.

بدین منظور، بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم می تواند انتخاب مناسبی برای اقشار مختلف باشد تا به تامین و جبران هزینه های وارده کمک نماید.

بررسی وضعیت مالی بازنشستگان نشان می دهد میزان دریافتی ایشان از محل صندوق های بازنشستگی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را ندارد.

بیمه مستمری و  مکمل بازنشستگی بیمه معلم، علاوه بر پشتوانی مالی در دوران بازنشستگی، می تواند به صرف هزینه های درمانی، مسکن، تحصیلات فرزندان و … کمک نماید.

باکنار گذاشتن بخش کوچکي از درآمد دوران اشتغال،  در قالب  پوشش بيمه زندگی و سرمايه گذاري شرکت بيمه معلم مي‌توان دوران بازنشستگي را به يک زندگي همراه با  آسـايش  و  آرامـش تبديل نمود.

 

مزایا و تعهدات دوران تشکیل سرمایه :

  • امکان دریافت اندوخته تشکیل شده بصورت یکجا در پایان دوره.
  • امکان انتخاب سرمایه فوت عادی برای هر یک از بیمه شدگان تا مبلغ 5 میلیارد ریال.
  • امکان انتخاب سرمایه فوت حادثه تا سه برابر سرمایه فوت عادی جمعا تا مبلغ 8میلیارد ریال.
  • پوشش غرامت نقص عضو و از کارافتادگی جزئی و کلی دائم ناشی از حادثه تا مبلغ 3 میلیارد ریال.
  • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی کامل و دائم به هر علت.
  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا مبلغ 600 میلیون ریالسا.
  • پوشش هزینه بیماری های امراض خاص به بیمه شده تا مبلغ 500 میلیون ریال.
  • امکان دریافت وام از محل اندوخته بیمه نامه تا ۹۰% ارزش بازخریدی.
  • امکان افزایش سرمایه و حق بیمه، به منظور جبران آثار منفی تورم.
  • معافیت مالیاتی اندوخته های سرمایه گذاری بیمه زندگی.
  • معافیت از مالیات بر ارث سرمایه بیمه زندگی.
  • پرداخت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمین شده.
  • امکان انتخاب ذینفعان و سهم ایشان به دلخواه.

مزایا و ویژگی های بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی شرکت بیمه معلم

  • پس از پایان مدت بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری، بیمه شده می تواند به بیمه‌گر مراجعه و درخواست مستمری مادام العمر و یا دریافت یکجای سرمایه نماید.
  • بیمه گذار می تواند میزان مستمری سالانه را ۵% و یا  ۱۰% افزایش دهد.
  • مدت تضمین مستمری ۳۰ سال و از تاریخ پرداخت مستمری آغاز می گردد. در بیمه نامه مستمری و مکمل بازنشستگی مدت تضمین به این معنا است که مستمری بیمه شده تا پایان آن زمان، حتی در صورت فوت بیمه شده پرداخت خواهد شد. به عبارتی اگر بیمه شده در مدت تضمین زنده باشد، شخصاً و چنانچه در زمان تضمین فوت نماید، مبلغ مستمری از تاریخ فوت تا پایان مدت تضمین به ذینفع مشخص شده در بیمه نامه پرداخت خواهد شد.
  • پرداخت سرمایه فوت : در صورت فوت بیمه شده در طول مدت مستمری ، سرمایه فوت معادل اندوخته اولیه بیمه نامه به شرط این که از ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بیشتر نشود به ذینفع مشخص شده در بیمه نامه پرداخت خواهد شد.
  • بیمه شده علاوه بر دریافت مستمری می تواند در صورت تمایل پس از مدت تضمین ۳۰ ساله نسبت به دریافت اندوخته اولیه در شروع مستمری اقدام نماید.(درصورت عدم تمایل به دریافت اندوخته اولیه سود به اندوخته اولیه تعلق گرفته و متعلق به بیمه شده و ذینفع بیمه نامه در هر زمان بعد از مدت زمان ۳۰ ساله  خواهد بود)
  • در صورت فوت بیمه شده در طول مدت تضمین ، ذینفع می تواند علاوه بر دریافت مستمری تا مدت تضمین ، در انتهای دوره تضمین، اندوخته اولیه بیمه نامه را نیزدریافت نماید.

 هر فرد شاغل و غیر شاغل می تواند این بیمه نامه را خریداری نماید .

  • زنان خانه دار نیز می توانند برای خود این بیمه نامه را خریداری نمایند.
  • در این بیمه نامه ، به بانوان بیمه شده در صورت فوت و بدون داشتن افراد تحت تکفل ، مستمری به ذینفع انتخاب شده ، پرداخت خواهد شد.
  • در صورت فوت ذینفع مشخص شده در طول مدت تضمین ، مبلغ مستمری به ذینفع دیگری که از طرف ایشان مشخص شده است پرداخت خواهد شد.
  • در صورت انصراف بیمه شده از دریافت مستمری، وجه باقیمانده، طبق جدول مستمری به ایشان پرداخت می شود.

بیمه مسئولیت

جراحات بدني و صدمات ناشي از كار يا حين انجام وظيفه ، امري اجتناب ناپذير است و كاركنان هر سازماني با هر نوع فعاليت اقتصادي، در معرض وقوع سوانحي از اين دست قرار دارند.

قوانين كار و مجازات اسلامي، مسئوليت‌هاي سنگيني را به ‌صورت تكليفي در قبال جبران غرامت صدمات جاني وارد به كاركنان، متوجه كارفرمايان مي‌كند. از سوي ديگر، طرح بيمه سازمان تامين اجتماعي كشور بـه گونه ای طراحی نشده است تا غراماتي كه مسئوليت آن بر عهده كارفرمايان قرار مي گيرد را پوشش دهد.

بنابراین در غالب موارد، به دنبال بروز صدمات جاني ناشي از حوادث حين كار، كارفرمايان مكلف به پرداخت غرامت به منظور جلب رضايت زيان ديده يا بازماندگان وي مي‌شوند. برای مثال می توان به  (تبصره ۱ ماده ۶۶ قانون كار و تامين اجتماعي) اشاره کرد.

ماده ۶۶ قانون تامين اجتماعي: درصورتي که ثابت شود وقوع حادثه مستقيما ناشي از عدم رعايت مقررات حفاظت فني و بروز بيماري ناشي از عدم رعايت مقررات بهداشتي و احتياط لازم از طرف کارفرما يا نمايندگان او بوده، سازمان تامين اجتماعي هزينه هاي مربوط به معالجه، غرامات، مستمري ها و غيره را پرداخته و طبق ماده ۵۰ اين قانون از کارفرما مطالبه و وصول خواهد کرد.

بنابراین خريد بيمه نامه‌ي مسئوليت مدني به‌عنوان ضرورت براي كليه‌ي افراد و سازمان‌ها مطرح است.

 از موارد دیگری که در مبحث بیمه های مسئولیت مطرح  است، پوشش غراماتی است که به واسطه ی سهل انگاری و غفلت بیمه گذار در انجام وظایف خود (مالی و جانی ) متوجه افراد می نماید، که این غرامات نیز در بیمه نامه های متنوعی از جمله مسئولیت حرفه ای مهندسین طراح، ناظر و محاسب، مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیرا پزشکان، مسئولیت حرفه ای بازرسان کالا و …  تحت پوشش قرار می گیرد.

مدیریت بیمه های مسئولیت شرکت بیمه معلم با ارائه خدمات بیمه ای متنوع همراه با حق بیمه های مناسب و پرداخت صحیح و سریع خسارات تلاش می کند که رضایت بیمه گذاران و زیان دیدگان را فرآهم نموده و تصویر مثبتی در ذهن افراد جامعه برجا گذارد.

بیمه مهندسی

بیمه نامه های تمام خطر پیمانکاران (C.A.R)

کلیه طرح های عمرانی در بخش ساختمان از تاریخ شروع به کار تا زمان تحویل دائم تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرند. در این بیمه انواع عملیات ساختمانی نظیر احداث سدها، فرودگاه ها، تونل ها، سیلوها، بیمارستان­ها، هتل ها، بندرسازی، اسکله سازی، ساختمان ایستگاه های فرستنده رادیو و تلویزیون و تاسیسات مخابراتی، ساختمان های مسکونی و تجاری و هر نوع عملیات ساختمانی دیگر تحت پوشش بیمه ای قرار می­گیرند.

بیمه نامه های تمام خطر نصب (E.A.R)

این نوع بیمه تامین جامع و کافی در مقابل خطراتی است که به هنگام نصب تاسیسات و ماشین آلات پروژه های صنعتی و تولیدی از جمله نیروگاه های برق، خطوط انتقال نیرو، فولاد، ذوب آهن، خطوط راه آهن، پالایشگاه، خطوط لوله نفت و گاز، فعالیت های نساجی، شیمیایی و غیره به وقوع می پیوندد.

شکست ماشین آلات (MB)

این بیمه که ماهیتاً بیمه حوادث ماشین آلات است، خسارت فیزیکی وارد بر اقلام بیمه شده را که به طور ناگهانی و غیرقابل پیش بینی به وقوع پیوسته و موجب تعمیر یا تعویض اجزای دستگاه های مورد بیمه بشود را تحت پوشش قرار می دهد. مانند:

  • دستگاه های مولد نیروی برق
  • ماشین آلات کارخانه ریسندگی و بافندگی
  • ماشین آلات کارخانه تولید قند و شکر
  • دستگاه های کارخانه صنعتی

بیمه نامه های شکست ماشین آلات (MB)

بیمه نامه های ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاری (CPM)

این بیمه تمامی خسارتهای وارده به ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران مانند لودر، بولدوزر، ساید بوم، جرثقیل و … را که تحت عملیات کاری پیمانکاران می باشد را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه نامه های تجهیزات الکترونیک (EE)

این بیمه خطرات وارد به انواع تجهیزات مورد استفاده در کارگاه های صنعتی، صنایع، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، لوازم اداری، سیستمهای هشدار دهنده، تجهیزات بیمارستانی، دستگاههای کنترلی، تجهیزات مربوط به سینما و فیلمبرداری، دستگاه های تست مواد، کامپیوتر و مانند آن ها را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه نامه های سازه های تکمیل شده (CECR)

این بیمه خسارت های وارد به انواع سازه های احداث شده را در زمان بهره برداری از قبیل جاده، باند فرودگاه، تونل، کانال، بندرگاه، انواع سدها و … تحت پوشش قرار می دهد.

 بیمه نامه های عیوب اساسی و پنهان ساختمان یا تضمین کیفیت ساختمان (LDB)

دوره پوشش بیمه ای این بیمه نامه از زمان صدور پایان کار آغاز و تا 10 سال پس از آن ادامه پیدا خواهد کرد. ویرانی کل ساختمان، هزینه هایی که به منظور جلوگیری از تخریب یا توسعه خسارت صورت می گیرد، به همراه هزینه های لازم برای پاک سازی محل و برداشت ضایعات در این بیمه نامه پوشش داده می شود.

آتش سوزي يکي از شايع ترين خطرهاست که مي تواند در زماني کوتاه سرمايه هاي شهروندان، بنگاه هاي اقتصادي ، تجاري، انواع تأسيسات و فعاليت ها را نابود و حاصل يک عمر تلاش انسان ها را بر باد دهد.

اقدامات پيشگيرانه هر چند در کاهش وقوع حادثه و جلوگيري از گسترش ابعاد خسارت مؤثر است ولي تجربه نشان داده است که حتي معظم ترين مؤسسات با بهره گيري از پيشرفته ترين تجهيزات ايمني نيز در برابر آتش سوزي از امنيت کامل برخوردار نيستند و در صورت بروز حادثه براي بازسازي موارد آسيب ديده با مشکلات جدي مواجه اند.

بيمه نامه آتش سوزي تکيه گاهي استوار و پشتيباني قابل اعتماد براي بيمه گزاران و وسيله اي مطمئن براي جبران خسارات ناشي از آتش سوزي و انفجار و صاعقه و نيز خطر هاي ديگري است که مي تواند در اين بيمه نامه تحت پوشش قرار گيرد. 

در بیمه آتش سوزی خطرات به دو گروه خطرات اصلی و خطرات اضافی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

خطرات اصلی

در بیمه آتش سوزی خطرات حریق، انفجار و صاعقه بطور همزمان بیمه می شوند و امکان تفکیک و یا حذف یکی از این خطرات وجود ندارد.

خطرات تبعی

زلزله و آتشفشان: در بیمه زلزله خسارات مستقیم وارد شده به مکان ها اعم از مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی همچنین اسباب و لوازم موجود در آنها در مقابل زلزله و یا آتشفشان بیمه می شوند.

سیل و طغیان آب دریاها و رودخانه ها: سیل، جریان ناگهانی آب های سطحی خارج از مسیر طبیعی است که به علت ریزش باران، برف، طغیان رودخانه و یا شکستن سدها ایجاد می شود.

طوفان و گردباد و تندباد : در بیمه طوفان خسارت های ناشی از طوفان ، تندباد و گردباد تحت پوشش قرار می گیرد. سرعت باد هنگام طوفان حداقل ۶۶ کیلومتر در ساعت است.

ترکیدگی لوله آب و فاضلاب: در این بیمه خسارت های وارده به مورد بیمه (ساختمان و ابنیه و…) و اموال و اثاثه موجود در آن که ناشی از ترکیدن لوله آب و فاضلاب باشد تحت پوشش قرار می گیرد.

سقوط هواپیما و هلی کوپتر:خسارت های ناشی از سقوط هواپیما و هلی کوپتر یا اشیای ساقط شده از آن ها ( به استثنای بمب و یا مواد منفجره و سایر جنگ افزار ها) حداکثر تا کل مبلغ بیمه شده تحت پوشش قرار می گیرد.

شکست شیشه: خسارت های ناشی از شکست شیشه های منصوب در ساختمان مورد بیمه در اثر حادثه و برخورد شی خارجی تحت پوشش قرار می گیرد. اصولا شیشه به دو صورت میان تهی و مسطح ساخته می شود. شیشه های میان تهی به شرط آنکه منصوب باشند تحت پوشش قرار می گیرد.

بیمه دزدی باشکست حرز: بیمه گر خسارت ناشی از فقدان یا خرابی اموال بیمه شده را که در نتیجه دزدی با شکست حرز روی دهد حداکثر تا مبلغ بیمه شده جبران می نماید.موارد ذیل دزدی با شکست حرز محسوب می شود:

  • بالارفتن از دیوار محل استقرار اموال بیمه شده یا شکستن درب و پنجره و یا خراب کردن دیوار و نظایر آن.
  • بازکردن درب بوسیله کلید تقلبی و سایرآلات وادواتی که عادتا برای باز کردن قفل بکار می روند.
  • ورود به محل و تهدید بیمه گذار و یا سایر اعضای خانواده و خدمت گذار وی.

سیل و طغیان آب: جریان ناگهانی و غیر قابل کنترل آبهای سطحی خارج از مسیر طبیعی که بعلت ریزش باران ، برف و طغیان آب رودخانه و یاشکستن سدها ایجاد میشود را سیل گویند.

برخی استثنائات این پوشش شامل موارد ذیل است:

۱-خسارت وارده به خود لوله یا دستگاههای عامل خسارت

۲-هزینه تعمیر پشت بام

۳-خسارت حاصله در جریان و یاساختن مجددساختمان

ضایعات ناشی از ذوب برف و باران: در این پوشش خسارات ناشی از ذوب برف و باران به مورد بیمه که در نتیجه آب و یا ذوب شدن برف در محل مورد بیمه مشروط بر اینکه آب از طریق بام و یا گرفتگی لوله ها ، لبریز شدن آبروهاو ناودانها به محل مورد بیمه نفوذ کرده باشد تحت پوشش قرار دارد.

اعتصاب ، شورش ، آشوب و بلوا: خسارات احتمالی.ناشی از شورش و بلوا در بیمه نامه های آتش سوزی استثنا شده است. لیکن این امکان وجود دارد تا به موجب این پوشش خسارات مستقیم ناشی از اعتصاب ،شورش، آشوب و بلوا که باعث ضرر و زیان اموال مورد بیمه شود را با در نظر گرفتن شرایط خاص تحت پوشش بیمه قرار داد.

هزینه پاکسازی: باتوجه به اینکه در صورت محقق شدن یکی از خطرات تحت پوشش در بیمه نامه آتش سوزی ، بیمه گذار جهت خروج و پاکسازی ضایعات ناشی از بروز خسارت از محل مورد بیمه متحمل هزینه خواهد شد. امکان تحت پوشش قرار دادن این هزینه با این پوشش مقدور می شود. در این صورت حداکثر سرمایه تحت پوشش ۲۰درصد ارزش مورد بیمه است.

برخورد جسم خارجی بامورد بیمه: این پوشش باتوجه به محل مورد بیمه و برای اماکنی که در مجاورت جاده و یادامنه کوه یا پایین شیب تپه و… ارائه می شود.

خودسوزی: برخی مواد شیمیایی خاصیت اکسیده شدن را تا حد زیادی دارا بوده و این خاصیت در ترکیبات اشباع نشده وجود دارد. در صورتی که یک ماده کربن دار خاصیت ترکیب با اکسیژن را داشته و شدت ترکیب آن جسم با اکسیژن و تولید حرارت شدید یا به درجه سوخت آن جسم پایین آمده به طوری که در بعضی شرایط درجه حرارت خودسوزی تامیزان درجه حرارت محیط پایین می آید و عمل خودسوزی و یا حریق خودبخود به وقوع می پیوندد. در بیمه نامه های آتش سوزی می توان خطر خودسوزی را در شرایط خاص تحت پوشش بیمه قرارداد.

ترکیدگی ظروف تحت فشار: ظروف تحت فشار صنعتی عبارتند از: دیگ بخار به مفهوم ماشین آلاتی که بر اثر فعل و انفعالات ناشی از نیروی بخار و یا سایر عوامل نیرو زا، بخار خشک جهت استفاده صنایع تولید می نماید و همچنین ظروفی که به منظور نگهداری مواد یا گازهای تحت فشار در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. (مانند بویلرها)

هدف از پوشش ظروف تحت فشار صنعتی خسارت وارده به این ظروف ناشی از انفجار آنها از درون است.

دکمه بازگشت به بالا