بیمه پارسیان نمایندگی مهدی محمدی کد ۵۱۳۱۳۰

بیمه پارسیان نمایندگی مهدی محمدی کد ۵۱۳۱۳۰

بیمه پارسیان در سعادت آباد

نمایندگی برتر طی ۶ سال متوالی

مشاوره و صدور بیمه های مجاز کشور

امکان صدور بیمه بصورت تلفنی و ارسال با پیک

کارشناسی و بازدید بیمه بدنه در محل مشتریان گرامی بصورت رایگان

صدور بیمه بصورت نقد و اقساط

بیمه شخص ثالث و بدنه اتومبیل

بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان

بیمه های مسئولیت و آتش سوزی

بیمه های عمر و پس انداز و درمان

86555

از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر کماکان در خدمت شما عزیزان هستیم

تهران-سعادت آباد

پایین تر از نیایش-خیابان۲۷

پلاک یک -طبقه دوم -واحد ۷

نمایندگی بیمه پارسیان مهدی محمدی

۰۲۱-۸۸۶۸۹۵۱۳

۰۹۳۷۳۲۰۶۶۰۰

www.bimeparsian.com

۸:۳۰ صبح الـــــــــــی ۱۶:۳۰

پنجشنبه ها

۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

با مدیریت:مهدی محمدی

بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان

به منظور ارائه خدمات بهینه و رفاه حال هموطنانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، شرکت بیمه پارسیان جهت صدور بیمه مسافرتی خارج از کشور، ضمن عقد قرارداد همکاری با معتبرترین شرکتهای بیمه اروپایی شامل ALLIANZ, MIDEAST, REISE-SCHTZ خسارت و هزینه های درمانی بیمه شدگان در کشور مقصد را طبق ضوابط بیمه نامه و به صورت ارزی و با نرخ یورو ۱۱,۰۰۰ تومان جبران  می نماید. ( با تعهدات ۱۰،۰۰۰ ، ۳۰،۰۰۰ و ۵۰،۰۰۰ یورو)

  • طرح ویژه بیمه مسافرتی برای کشورهای همسایه نظیر کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، ارمنستان و … در نظر گرفته شده است .
  • مزایای خرید بیمه مسافرتی خارج از کشور ( کلیه نقاط جهان) :

شرایط عمومی بیمه مسافرتی خارج از کشور

  پوشش و گستره بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان

مفاد بیمه مسافرتی پارسیان پس از اتمام سفری که در بیمه نامه به خاطر آن ابتیاع  گردیده و یا ورود بیمه گذار به محل اقامت خود، هرکدام زودتر حادث شود، از درجه اعتبار ساقط می گردد.

تذکر مهم : بیمه مسافرتی صادره طولانی مدت برای سفرهای متعدد بیمه گذار در طول مدت بیمه نامه در صورتی دارای اعتبار است که مدت هر سفر از ۹۲ روز متوالی بیشتر نباشد.

مزایای بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان:

 خدمات زیر تنها به هنگام سفر بیمه گذار در خارج از کشور محل اقامت وی ارایه خواهد شد مشروط  بر اینکه مدت هر سفر از ۹۲ روز متوالی بیشتر نباشد.

 پوشش ها و مزایای شخصی بیمه مسافرتی پارسیان:

۱- پوشش هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور

 ۲- جابجایی یا بازگرداندن بیمه گذار به کشور در طول سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه

 ۳- پرداخت هزینه های فوری دندانپزشکی

 ۴- بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه گذار به کشور

۵- بازگرداندن جسد متوفی

۶- سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده

۷- بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده

۸- تحویل دارو

۹- ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری

۱۰- حواله تضمینی وجوه نقد

۱۱- حواله وجه نقد

۱۲- فقدان گذرنامه ، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور

۱۳- معاضدت حقوقی

۱۴- جبران خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما

۱۵- جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر

۱۶- یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی

طرح های بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان:

  • طرح طلائی :   محاسبه حق بیمه با ارزش یورو ۸،۰۰۰ تومان و پرداخت خسارت با نرخ تسعیر ۱۱،۰۰۰ تومان فقط در بیمه پارسیان.
  • طرح اقتصادی : محاسبه حق بیمه با نرخ ۴،۰۰۰ یورو و پرداخت خسارت با نرخ تسعیر ۴،۰۰۰ تومان.

تسهیلات:

  •  ۱۰ درصد تخفیف بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان به دارندگان حساب بانک پارسیان 
  • مدرک مورد نیاز جهت صدور بیمه نامه مسافرتی پارسیان :

           – ارسال کپی صفحه اول پاسپورت ( گذرنامه)

       – ارسال نشانی و شماره تماس

       – ارسال فرم پیشنهاد تکمیل شده

 

  •    ارسال رایگان بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور بیمه پارسیان به تمام نقاط ایران عزیز.

 

بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان در نمایندگی بیمه پارسیان در سعادت آباد

معمولا افرادی که اهل سفر های کاری و تفریحی میباشند به هنگام اقدام برای تکمیل مدارک در مسافرت های خارجی (بخصوص کشورهای اروپاییو آمریکایی) نیاز به بیمه نامه ای برای تکمیل مدارک خود دارند که در این بیمه نامه برخی از موارد مورد نیاز و پیش بینی های حوادث ها و بیاری های پیش بینی نشده در نظر گرفته میشئد.

بسیاری از سفارت های کشورهای مختلف بدون وجود این بیمه نامه ،مدارک دریافت ویزا را کامل نمیدانند .لذا به شخص مورد نظر که تقاضای دریافت ویزای کشور مطبوعشان را دارد ،یادآوری میکنند که بیمه نامه ای بنام بیمه مسافرتی یا بیمه درمان مسافرتی را میبایست خرداری کنند.

چنانچه در مسافرت های خارجی مشگلاتی همچون بیماری ،ربوده شدن پول و وسایل و حمایت های اعضا خانواده لازم باشد ،این بیمه نامه نقش خود را برای جبران خسارت ایفا خواهد نمود.

شرکت بیمه پارسیان در ارائه بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان از تجربه و ارتباط خوب خود به منظور ارائه سرویس های ارزنده و سریع برای مشتریان گرامی استفاده مینماید.

لذا در بین شرکت های بیمه حال حاضر یکی از پرفروشترین بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان میباشد.

یکی از نکات بسیار مهم خرید بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان دقت به این موضوع است که حتما فرد خریدار بیمه موصوف بایستی تابعبت ایرانی داشته باشد در غیر اینصرت و احتمال وقوع خسارتهای احتمالی در یافت خسارت ممکن نخواهد بود.

پوشش های منطقه ای بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان معمولا برای تمام نقاط دنیا بجز خود ایران و کشورهای درگیر جنگ های داخلی و خارجی قابل لعمال میباشد.

بیمه نامه از زمانیکه خربداری میگردد تا شروع به استفاده (یعنی خروج از کشور)یکسال مهلت قانونی دارد.درخصوص محدودیت سن فرد متقاضی (بیمه شده) باید این موضوع را متذکر شد که سن فعلی فرد مورد نظر باضافه مدت اقامت وی در خارج از کشور (البته برای استفاده از پوشش های این بیمه نامه) نبایستی از ۸۰ سال تجاوز کند.

معمولا مدت این بیمه نامه ۹۲ روز پیش بینی میگردد .اما برای افرادی که در طول یکسال مسافرت های متعددی در برنامه کاری و زندگی خود دارند،نوعی از بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان بنام Multiple پیش بینی شده که فرد متقاضی میتواند تعداد روزهای بیشتری پوشش بیمه ای در طول یکسال را برای خود خریداری نماید و به هنگام تقاضای بیمه نامه میبایست شرکت بیمه گر و نمایندگی مورد نظر خود را برای این بیمه نامه در جریان بگذارد.

حتما پاسپورت شما میبایست دارای اعتبار کافی باشد چنانچه اگر بیمه نامه ای صادر شده و پاسپورت تعویض گردد با توجه به تغییر شماره پاسپورت بیمه نامه از اعتبار خارج خواهد شد.

یکی از سوالات مهم افراد ،خرید پوشش بیمه درمان مسافرتی برای اعضای خانواده میباشد.

لازم است چنانچه افراد باتفاق اعضا خانوداه عازم سفر هستند برای تک تک آنها و بصورت جداگانه حتی برای کودکان بیمه نامه درمان مسافرتی را تهیه نمایند.

تعهدات مختلفی برای کشورها و مناطق مختلف جهان در بیمه ددرمان مسافرتی بیمه پارسیان قابل ارائه است که معمولا دو نوع پوشش سی هزار یورو و پنجاه هزار یورو بیشتر کاربرد داشته و مورد تاییدات سفارت های مختلف است.البته پوشش ده هزار یورویی نیز معمولا برای کشورهای حوزه خلیج فارس ،خاورمیانه و آفریقا پیشنهاد میگردد.

البته لازم است افراد به هنگام دریافت ویزا از کشور مورد نظر به دستور العمل های آن کشور برای خرید بیمه نامه دقت لازن را بنمایند چرا که برخی از سفارت ها حداقل بیمه درمان مسافرتی را ۵۰۰۰۰ هزار یورو میدانند.

البته در یک قانون کلی برخی از افراد حت پوشش بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان قرار نمیگیرند مانند دانشجویان،ورزشکاران به قصد شرکت در مسابقات ورزشی ،اتباع غیرایرانی  و افرادی که گذرنامه غیر ایرانی دارند.این قانون مشمول همه شرکتهای بیمه های کشور میباشد و منحصر به شرکت بیمه پارسیان نیست.

شرکت بیمه پارسیان در ارائه بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان با دو امداد رسان خارج از کشور بنامهای  Mideast  و  Allianz  قرارداد داشته که این دوشرکت امداد رسانی جهانی مورد تایید بیشتر سفارتهای کشورها برای صدور ویزا میباشند.

لازم است افرادی که برای خرید این بیمه نامه اقدام میکنند حتما به زمان استفاده از آن دقت کافی را دااشته باشند چرا که این بیمه نامه از زمان خرید و صدور تا یک سال قابل استفاده میباشد و چنانچه در این مدت سفری صورت نگیرد مسلما بیمه نامه اعتبار خود را از دست خواهد داد.

در صورت احتمال پیش بینی عدم مسافرت به دلایلی مانند عدم صدور ویزا افراد میتوانند با مراجعه به شعب بیمه پارسیان در کشور نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام نمایند.

همچنین ذکر این نکته لازم است که چنانچه مقصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی است ،مقصد را منطقه شنگن اعلام فرمائید.

پوشش های بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان

معمولا هزینه های پزشکی مانند بستری بر اثر بیماری یا حادثه در طول سفر خارجی توسط شرکت امداد رسان طرف قرارداد بیمه پارسیان تحت پوشش است.

البته برای  کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه و افریقا سقف پوشش ده هزار یورو میباشد.

یکی از پوشش های دیگر این بیمه نامه بازگرداندن فرد بیمه شده میباشد،تشخیص و تصمیم گیری معمولا به عهده شرکت امدادرسان است که با توجه به فاکتورهای مختلف بهترین گزینه را  برای درمان در همان کشور یا درمان در کشور ایران برای فرد بیمه شده  پیشنهاد دهد.

تامین هزینه های فوری دندانپزشکی ذز این بیمه نامه تا سقف ۴۰۰ یورو برای بیمه نامه پنجاه هزار یورویی ،۲۰۰ یورو برای بیمه نامه سی هزار یورویی و ۱۵۰ یورو برای بیمه نامه ده هزار یورویی قابل انجام و پیش بینی میباشد.

یکی دیگر از پوشش های بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان ،بازگرداندن یکی از اعضا خانواده در صورت بستری شده فرد بیمه شده به کشور ایران میباشد . در همین راستا سفر یکی از اعضا خانواده که داخل ایران بوده و برای همراهی با فرد بیمه شده که دچار حوادث و بیماری ها شده و در بستری به سر میبرد نیز تا سقف ۸۵۰ یورو قبول هزینه های ده روز مسافرت همراه قابل قبول میباشد.

در صورت فوت شخص بیمه شده ،پیکر وی توسط پوشش های این بیمه نامه توسط شرکت امدادرسان طرف قرارداد و با هزینه آنها به کشور بازگردانده میشود.

هزینه های دارویی شخص تا سقف های قابل پیش بینی تحت پوشش بیمه درمان مسافرتی میباشد.

از دیگر موارد و امتیازات این بیمه نامه امکان حواله وجه نقد و تامین هزینه های دریافت پاسپورت و مدارک گم شده در کشور مقصد میباشد.

سایر پوشش های بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان  به شرح زیر می باشد.

 ۱ – جبران خسارت فقدان بار مسافر،جبران

 ۲ – جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر

 ۳ – یافتن و ارسال بار و ملزومات شخص

 ۴ – پوشش تاخیر حرکت

برای دریافت خسارت های احتمالی لازم است از مدارک هزینه ای تحت پوشش فاکتورهای بیمه ای این نوع بیمه نامه نسخه های معتبر و قابل تایید مراجع ذی ربط کشور مقصد تهیه و همراه با گذرنامه و بیمه نامه و ویزا برای دریافت خسارت به شرکت امدادرسان طرف قرارداد ارائه گردد.

بیمه پارسیان در سعادت آباد شهر تهران مفتخر است با توجه به تخصص ها و تجارب کافی در صدور این بیمه نامه برای مشتریان گرامی ،مشاوره های تخصصی نیز ارائه نماید.

این خدمات تخصصی منحصر به منطقع سعادت اباد نیست و از تمامی کشور و شهر تهران این سرویس ها توسط بیمه پارسیان در سعادت آباد قابل ارائه و ارسال میباشد.

در صورت لزوم و نیاز به کسب مشورت با این واحد بیمه پارسیان در سعادت آباد با شماره تلفن های دفتر این نمایندگی تماس حاصل فرمائید،تا در اسرع وقت علاوه بر مشاوره های نخصصی نسبت به صدور بیمه درمان مسافرتی بیمه پارسیان اقدام لازم صورت پذیرد.

دکمه بازگشت به بالا