گوناگون

عکس های سلفی خوب و حرفه ای بگیریم

در سالهای اخیر که بر خلاف گذشته با تلفن های همراه همیشه دوربین همراه اکثر افراد است عکس های سلفی یکی از علاقه مندی های رایج مردم در سراسر جهان بخصوص برای اشتراک گذاشتن در شبکه های مختلف ارتباطی مانند اینستاگرام شده است.

البته در بسیاری از موارد سلفی هایی که توام با احساس هستند بسیار زیبا و دلنشین خواهند بود اما بهتر است چند نکته در خصوص گرفتن عکس های سلفی را رعایت کنیم تا تصویرهای حرفه ای در آلبوم خود داشته باشیم.

عکس های سلفی

عکس های سلفی
عکس های سلفی

ابتدا مهمترین نکته در خصوص سلفی گرفتن زاویه تصویر برداری است ،زاویه های مختلف گاهی میتوانند حامل پیام های گوناگونی در نظر بیننده عکس باشند.

سپس به پشت زمینه تصویر خود دقت کنید.در خیلی از تصاویر سلفی ،تصویربرداران با نمایش پشت زمینه عکس به عنوان محتوای اصلی پیامی به بینندگان ارسال میکنند مثلا از اینکه کجا هستند و یا با چه کسانی هستند.

یکی از پیشنهادهای مناسب برای سلفی گرفتن ريالسلفی از چهره با زوم کردن روی بخشی از چهره است که در این خصوص نیز میتواند پیامی را برساند.مثلا وقتی شما کانون تصویر خود را نیم چهره خود قرار میدهید میتواند گوشواره هایی که جدیدا خریداری کرده اید را با سایرین به اشتراک بگذارد.

معمولا در همه تصویر برداری ها نور عامل بسیار مهمی است در عکس های سلفی نیز دقت به این موضوع میتواند تصویر نابی از کار درآورده و بر عکس عدم دقت به زوایای نور تصویر شما را خراب خواهد نمود.

اگر منوپاد در اختیار دارید عکس های سلفی با زاویه بخصوص از زوایای بالا بسیار دلپذیر خواهند بود و در صورتیکه این وسیله را در اختیار ندارید میتوانید با دست خود از زوایای بالاعکس های بسیار خوبی خلق کنید.

بیشتر بخوانید  کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟
عکس های سلفی
عکس های سلفی

استفاده از آینه معمولا با استقبال خوبی در نظر بیننده عکس مواجه نمیشود.بنابراین بدنیست که این موضوع را فراموش کنید.

تکراری نبودن سوزه ها بخصوص برای استفاده در اینستاگرام حتما بخ جذابیت های تصاویر شما خواهد افزود ،سعی کنید حالات مختلفی برای گرفتن تصویر های سلفی انتخاب کنید.

گاهی از دو دست برای عکس گرفتن استفاده کنید برخی از این تصاویر بسیار زیبا خواهند بود.

و در پایان تصویر ثبت شده را با نرم افزارهای در دسترس گوشی تلفن خود ادیت کنید تا یک تصویر حرفه ای در اختیار داشته باشید.

مجله ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا