موفقیت

موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام این روزها برای خیلی ها بسیار با اهمیت شده است و بابت آن حاضر میشوند هزینه هایی را انجام دهند.برخی از آنها اهداف تجاری داشته و به دنبال کسب درآمد هستند و برخی دیگر تنها به اهداف بیشتر دیده شدن (که البته بعدا در خیلی از موارد به حوزه های تجاری نیز ختم میشود) قدم در تلاش برای موفقیت در اینستاگرام میگذارند.

در این مسیر بهتر است در مرحله اول شناخت کافی از امکانات این اپلیکیشن جادوئی که وقت خیلی ها در آن سپری میشود را کسب نمود.امکانات فنی و آپشن های زیادی در این نرم افزار وجود داردکه بر اساس آنها شما میتوانید از اهرم های این ابزار به منظور تسریع در موفقیت خود در این حوزه بهره بگیرید.

پس از شناخت کافی از خود اینستاگرام بهتر است صفحه شما بطور مختصر اطلاعات کافی ولی جامع با روشهای دسترسی و تماس با شما را در عنوان های بالا به بیننده نمایش دهند.

از شعارهایی با مضامین بزرگنمایی مانند بزرگترین و بهترین خدمات و… پرهیز کنید که با توجه به آمارهای موجود شاید در خیلی از افراد نتیجه ضدجذب داشته باشد.

موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام
موفقیت در اینستاگرام

عکس پروفایل شما بسیار با اهمیت است و بایستی روی آن با فکر برنامه ریزی نموده تا حداکثر تاثیرگذاری را از آن شاهد باشید.این تصویر حتما بایستی واضح باشد تا خود به تنهایی پیام شما را به بیننده ارسال نماید.

مانند هر پلتفرم دیگری در فضای مجازی این محتوای و مطالب ارائه شده شما هستند که هر چقدر جدیدتر  و جذابتر انتخاب شوند انتظار تاثیرگذاری بیشتری از آنها میتوانید داشته باشید.تولید محتوای خوب هنری است که با آن نه تنها در اینستاگرام بلکه در همه سیستم های اشتراک گذاری و اطلاع رسانی جذب افراد بوسیله آن بیشتر مسیر میگردد.

بیشتر بخوانید  راز موفقیت: سؤال بپرسید

در خصوص انتخاب تصاویر دقت به خرج داده و حتما از تصاویر با کیفیت و با موضوع روشن استفاده کنید.شما بهتر میدانید عکس ب تنهایی میتواند تا ده برابر یک کتن روی بیننده تاثیر گذار باشد بنابراین از عکس های خوب و با کیفیت و با پیامی روشن استفاده نمایید.حتما در صورت یاز از روشهای ادیت و اصلاح تصویر توسط نرم افزارهای موجود بهره بگیرید.

با سایر کاربران بخصوص دنبال کنندگان شما تعامل داشته باشید و حتما در صفحات آنها حضور داشته و به آنان نشان دهید که دنبالشان میکنید.لایک کنید و کامنت بگذارید  و از تگ کردن افراد در تصاویر فراموش نکنید چرا که با اعلانی که برای آنها ارسال میشود مراجعات به صفحه شما بیشتر خواهد شد.

حتما در خصوص ویدئو ها روش های اصلاح و ادیت را انجام دهید .خوشبختانه نرم افزارهای مختلفی حتی روی گوشی های تلفن در این خصوص به یاری شما می ایند.

از هشتگ ها بصورت حرفه ای و کامل استفاده کنید.یادتان باشد یکی از اهرم های قدرتمند دیده شدن پست های شما هشتگ های مناسب میباشند که با مناسبت و موضوعیت پست شما بایستی همراهی کنند.

در همین جهت از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید چرا که ممکن است تاثیر عکس از خود بجای بگذارد.

از ابزارهای live و story به شکل صحیح استفاده کنید .تنها بهره گرفتن از آنها کافی نیست بلکه باید با هدف پیوسته ای از این ابزار بهره بگیرید.

حتما بصورت منظم و با برنامه پست منتشر کنید تا دنبال کنندگان شما منتظر دیدن آنها در زمانهای خاص باشند.

بیشتر بخوانید  بررسی مهارت تصمیم گیری

تدوین:مجله ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا