اخبار

کاهش ۱۰ درجه ای دما

به گزارش مهر، کارشناس سازمان هواشناسی معصومه احمدی  با بیان این که بر این اساس با توجه به سکون و پایداری هوا انتظار داریم که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه در تهران، اراک، قم و همینطور اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آسمان غبارآلود را داشته باشیم گفت : اما شرایط بارندگی تنها در بخش‌هایی از شمال غرب و سواحل دریای خزر از جمله نواحی شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل و گیلان وجود دارد.

کاهش دما

کاهش دما
کاهش دما

کارشناس هواشناسی افزود : بر این اساس در این مناطق بارش خفیف باران و در نواحی سردسیر بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم و­در شرایط دمایی ­نوسانات خاصی را پیش‌بینی نمی‌کنیم و تنها افت دما در بخش‌های شمالی کشور را خواهیم داشت.

وی گفت : افزایش سرعت وزش باد، باعث باز شدن آب های خلیج فارس می‌شود و در­روزهای میانی هفته آینده­، سامانه بارشی وارد بخش‌های غربی و شمال غربی خواهد شد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز و به تدریج اوایل فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه‌ ۲۳ آذر ماه تهران کمی ابری،  افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۵ و سه درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین شرایط جوی تهران در روز شنبه (۲۴ آذر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید  فراخوان به مردم برای واگذاری میراث تاریخی خانوادگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا